Vaimo valitti, että auto ei ollut kiihtynyt lainkaan, mutta tämä tapahtunut vain kerran muutama päivä sitten. Omasta mielestä on ollut koko ajan alakierroksilla aika puhditon ainakin verrattuna saman tehoiseen V50:een. Eli mielestäni edes 2000rpm tietämillä ei vielä vedä kunnolla. Myös kulutus on mielestäni korkea, yli 6.5l/100km vaikka suurin osa maantie ajoa.
Sain eilen VCDS:n ja alla oleva vikakoodi löytyi.
Googlettamalla viittaa vuotoon, Control valveen (N75), Pressure switchiin (G13) tai itse turboon. Mikähän näistä voisi olla se mahdollisin vaihtoehto. Putkiston vuoto pitää nyt ensin pois sulkea, mutta oliko niin, että noita N75:kin on mennyt rikki?
Niin ja kyseessä siis A4 B7 2.0tdi 103kW pumppusuutin malli.
1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Mileage: 200527 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2079 /min
Speed: 49.0 km/h
Load: 36.9 %
Voltage: 13.30 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 1672.8 mbar
Absolute Pres.: 2346.0 mbar
Sain eilen VCDS:n ja alla oleva vikakoodi löytyi.
Googlettamalla viittaa vuotoon, Control valveen (N75), Pressure switchiin (G13) tai itse turboon. Mikähän näistä voisi olla se mahdollisin vaihtoehto. Putkiston vuoto pitää nyt ensin pois sulkea, mutta oliko niin, että noita N75:kin on mennyt rikki?
Niin ja kyseessä siis A4 B7 2.0tdi 103kW pumppusuutin malli.
1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Mileage: 200527 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2079 /min
Speed: 49.0 km/h
Load: 36.9 %
Voltage: 13.30 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 1672.8 mbar
Absolute Pres.: 2346.0 mbar
Comment