Elikkä täytyy jo kysyä täältä vähän lisä tietoa ku alkaa hermot nouseen ja kaikki konstit käytetty
Autona siis 80 audi alkuperäinen 1z mihin vaihdettu mekaaninen pumppu
Lisäski myös koneesta löytyy
-Race 520
-Lt imusarja
-R-koneistuksen nokka
-Jäykemmät venajouset
-Kansi käytetty kansikoneistamo j kosusella
-S-2 kytkin
-holsetin hx35 ahdin
-Teräs kanget
-maingridle myös
-lisäksi kone porattu 2.5 tdi männille ja itsetekoinen kansipahvi löytyy myös
Ja itse ongelma nyt on että en ole saanu konetta käyntiin tolla mekaanisella pumpulla.. Vakio pumpulla kyllä lähti
On roplattu ajotusta kymmenkunta kertaa ainakin ja kellolla pumppua katottu, mutta ei nii ei kerran olen sen saanut hörähtämään 2 kertaa mutta sen jälkeen ei mitään eloa
Harmaata ja kitkerää savua pukkasi putkesta aijemmin siitä sitten koitin pumppua käännellä ja väännellä edestakasin mutta ei..
Ja sammutin solenoidi toimii =)
Suuttimista tulee tavaraa mutta ei niinkään kovin paineella oikeen.
Vinkkejä, neuvoja ja konsteja kaivataan
Autona siis 80 audi alkuperäinen 1z mihin vaihdettu mekaaninen pumppu
Lisäski myös koneesta löytyy
-Race 520
-Lt imusarja
-R-koneistuksen nokka
-Jäykemmät venajouset
-Kansi käytetty kansikoneistamo j kosusella
-S-2 kytkin
-holsetin hx35 ahdin
-Teräs kanget
-maingridle myös
-lisäksi kone porattu 2.5 tdi männille ja itsetekoinen kansipahvi löytyy myös
Ja itse ongelma nyt on että en ole saanu konetta käyntiin tolla mekaanisella pumpulla.. Vakio pumpulla kyllä lähti
On roplattu ajotusta kymmenkunta kertaa ainakin ja kellolla pumppua katottu, mutta ei nii ei kerran olen sen saanut hörähtämään 2 kertaa mutta sen jälkeen ei mitään eloa
Harmaata ja kitkerää savua pukkasi putkesta aijemmin siitä sitten koitin pumppua käännellä ja väännellä edestakasin mutta ei..
Ja sammutin solenoidi toimii =)
Suuttimista tulee tavaraa mutta ei niinkään kovin paineella oikeen.
Vinkkejä, neuvoja ja konsteja kaivataan