Mistä voisi johtua tehojen ailahtelu? Eli välillä kone on todella pirteä ja taas välillä "ihan vaan tavallinen". Kulkineeseen laitettu Karalan lastu, jolloin erot tulevat vielä selvemmin esille. Sama ominaisuus oli jo vakiona, mutta nyt kun paukkuja on vähän enemmän, niin ero pirteän ja laiskemman moodin välillä on kyllä selkeä. Vikakoodeja ei ole, EGR pois pelistä, N75 vaihdettu.
Kun pirteä moodi päällä, niin kiihtyvyys on pikkuvaihteilla lähes "repivää" ja isommilla vaihteilla vääntö lähtee tosi maukkaasti 1.500rpm eteenpäin. Kun taas laiskempi moodi päällä, niin vähän semmosta kuminauhaa, eli tasasta menoa mutta ei mitenkään iloista.
Olisko hyviä ehdotuksia...? Noi moodien vaihtelut ihan satunnaisia ja sen huomaa heti käynnistyksen jälkeen ensi metreillä kumpi moodi sattui kulloinkin paukahtamaan päälle. Ja moodi on päällä startin jälkeen seuraavaan starttiin asti , eli moodi ei vaihtele käynnistysten välillä. MAF? MAP?
Kun pirteä moodi päällä, niin kiihtyvyys on pikkuvaihteilla lähes "repivää" ja isommilla vaihteilla vääntö lähtee tosi maukkaasti 1.500rpm eteenpäin. Kun taas laiskempi moodi päällä, niin vähän semmosta kuminauhaa, eli tasasta menoa mutta ei mitenkään iloista.
Olisko hyviä ehdotuksia...? Noi moodien vaihtelut ihan satunnaisia ja sen huomaa heti käynnistyksen jälkeen ensi metreillä kumpi moodi sattui kulloinkin paukahtamaan päälle. Ja moodi on päällä startin jälkeen seuraavaan starttiin asti , eli moodi ei vaihtele käynnistysten välillä. MAF? MAP?
Comment