Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 3.0 Tdi -05 hehku vilkkuu+moottorivalo palaa ja ei kulje

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 3.0 Tdi -05 hehku vilkkuu+moottorivalo palaa ja ei kulje

    Autossani tosiaan semmonen murhe, että kun painaa kovemmin kaasua, niin hehkun valo alkaa vilkkua ja tehot häviää. Audi center epäili et turbonsiivet jumissa, mutta ne on tarkastettu ja ne liikkuu hyvin. Audi center ei ollut edes kokeillut mekaaniseti et onko siivet oikeasti jumissa...hienoo palveluu...

    Seuraavaksi tilattiin toisen pajan kanssa Turbon servomoottori Ebaystä ja vaihdettiin paikalleen, mutta ei auttanut. Servo tekee sen "sopeutusliikkeen" kun laittaa virrat paikalleen uudella ja vanhalla servolla. Lisäksi mitattiin johdot jotka tulee boxilta sevolle ja ne oli ok.

    Vikakoodiksi antaa "sähköinen vika jatkuva" tai jotain sen tyylistä. Ilmamassamittari on vaihdettu joulukuussa. Mitäs aletaan vaihtaa seuraavaksi...alkaa vaan syömään miestä ajaa vikatilassa kokoajan...

    #2
    Eikö se kerro tarkemmin, että missä se sähköinen vika jatkuva on?

    Comment


      #3
      Aiheesta löytyy lisää täältä

      Comment


      • #4
        Koitan laittaa tarkempaa vikakoodia ku kerkiän...

        Comment


        • #5
          Onko tähän löytynyt vastausta.. paukahti meinaan itsellä samat viat juuri.. hehkuvalo vilkkuu, moottorihäiriövalo palaa ja tehot poissa. Vikamuistissa ei ollut mitään kun käytin perjantaina luettavana!

          Comment


            #6
            Varmasti on vikamuistissa jotain.

            Comment


              #7
              Tankkipumppu teki ihan samaa. Yhdellä reissulla stoppasi about 10 kertaa, pystyi ajamaan 50:ä, mutta 80 oli jo liikaa.

              335 tkm mittarissa, autossa kolmas tankkipumppu...

              Comment


              • #8
                no, pro-tip, ei se marmori niitä siipien liikkeitä rupea sieltä tutkimaan jos ei siitä oo tehty jonkunnäköistä arviota että mitä maksaa, ja oot valmis maksamaan sen turhan työ.

                sähköisesti ohjatun hukkiksen hyviä puolia on mm. että jos se on jumissa niin tulee .. hmm.. vikakoodi.

                Jos kuula ja vasara-liikkeessä "vaan vaihdetaan uusi hukkiksen sähköohjain" niin taas haukataan kakkaa, se pitää nimittäin sopeuttaa VAG-specifi-työkalulla ettei tule sutta ja sekundaa.

                Comment


                • #9
                  Itselläni oli imusarjan kaks läppää jumissa. Vaihtoon menivät.

                  Comment


                  • #10
                    onko uusi servo mukautettu? olen melko varma, että mukautus puuttuu tekemättä, mene auto laakkoselle hyvinkäälle ja pyydä tekemään mukautus, niin toimii oikein. maksaa noin 120€.

                    Comment


                    • #11
                      Ei ollut vikamuistissa mitään kun auto temppuili.. meinas alkaa vit... ketuttamaan kun ei mitään tietoa ollut.

                      onneks älysin kokeilla ottaa maffin piuhan irti. Sen jälkeen auto toimi hyvin...

                      uusi maffi paikoilleen ja vika hävisi.

                      vikakoodi jäi vasta sitten kun otin sen maffin piuhan irti, mut nollailin sen sit kun olin laittanut uuden maffin....

                      Comment

                      Working...
                      X