Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Laitoin 130 ohm vastukset molempiin liittimiin. Kuten Gismo 09.10-18 neuvoo.( Edellinen sivu). Jätin välitangot paikoilleen, koska pitävät perusasennossaan läpät auki. TOIMII! Eli mitään ylimääräistä ohjelmointia ei tarvita. Liittimet irti, vastukset, ja se on siinä.
Tuli eilen yritettyä purkuhommaa ja yksi ruuvi jäi avaamatta. Youtubessa ja facebook-keskusteluissa mainostettiin, että 20 minuutissa purkaa, mutta itse en kyllä tuota siinä ajassa purkanut.
Alla olevassa kuvassa nyt selkeämmin nuo irroitettavat ruuvit ja niihin tarvittava kärki. Itsellä eniten ongelmia ei tuottanut yleisesti vaikeimpana pidetty punainen #3, vaan keltainen #3, jonka kanta on maata kohti. En yhtäkkiä keksi millä tuohon pääsisi käsiksi, kun pieni räikkä ei tuonne mahtunut. Punainen #3 lähti muistaakseni normaalilla, pienellä räikällä ja muutaman sentin jatko-/välipalalla. Tosi pientä liikettä mahtuu tekemään, mutta aukeaa.
Millähän tuota keltaista #3 kannattaisi yrittää aukoa?
Alla olevan kuvan ylemmästä himmelistä oli hommassa apua. Molemmat sain rikottua homman tiimellyksessä, kun eivät kestäneet vääntöä.
E: keskustelu siirrettiin toisesta ketjusta, niin laitetaanpa tähän vielä aiemmasta keskustelusta yksi kuva ja youtube-linkki.
Sainpa tämän puhdistushomman nyt itsekin tehtyä ja likainenhan tuo läppäjutska oli. Kilometrejä nyt noin 134 000 km. Yksi ruuvi vielä löytyi, josta ei ollut mielestäni aiemmin (enkä muista muuallakaan nähneeni) mainintaa eli tuo keltainen #1. Tekaisin vielä päivitetyn ohjekuvan, niin osaa itsekin seuraavan kerran taas irroitella.
Koeajoa en vielä tehnyt. Toivottavasti tuosta jotain hyötyäkin on.
Tuo keltainen pultti #4 oli itselle kyllä se kaikista v-maisin saada irti.
Comment