Mutta huonon paineenkeston omaava öljykin on parempi kuin ei öljyä ollenkaan. Mutua mutta jotenkin tuntuis tuo v6:n ongelma enemmän siltä että se öljy ei koskaan tapaa ko.voitelukohdetta varsinkaan tyhjäkäynnillä. Mineraaliöljy voisi levitä yläkerrassa paremmin.
Yhdessäkään moottorissa normioloissa ei mahda nousta öljynlämmöt niin korkealle että se pilaisi öljyn. Ja kestäähän se öljy ahdetussa kuorma-autossakin.
Olen sitä mieltä ettei tuosta mitään haittaa v6:lle olisi, mutta nokat saattaisivat kestää pitempään.
Yhdessäkään moottorissa normioloissa ei mahda nousta öljynlämmöt niin korkealle että se pilaisi öljyn. Ja kestäähän se öljy ahdetussa kuorma-autossakin.
Olen sitä mieltä ettei tuosta mitään haittaa v6:lle olisi, mutta nokat saattaisivat kestää pitempään.
Comment