Joo elikkäs oli jättänyt muistiin tuollaisen vikakoodin sen jälkeen kun huomasin auton vedon hävinneen reilulla kädellä. Kyseessä siis AFB moottori jossa turbotecin ohjelma. Nollausten jälkeen tuli tämmönen lista uudelleen takasin:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 401 L 2
Component: 2.5l/4VT EDC G000SG D50
Coding: 01003
Shop #: WSC 02325
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-00 - Control Limit Not Reached
00546 - Data wiring faulty
49-10 - No Communications - Intermittent
Readiness: N/A
Painetestiä tuossa nyt ekas varmaan pitäs kopasta, mutta kiitos vastauksista jos jollakulla on samanlaista vastaan tullut.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 401 L 2
Component: 2.5l/4VT EDC G000SG D50
Coding: 01003
Shop #: WSC 02325
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-00 - Control Limit Not Reached
00546 - Data wiring faulty
49-10 - No Communications - Intermittent
Readiness: N/A
Painetestiä tuossa nyt ekas varmaan pitäs kopasta, mutta kiitos vastauksista jos jollakulla on samanlaista vastaan tullut.
Comment