Itse tullut luettua tässä foorumilla tosta hehkujen vaihdosta että menee poikki tosi helposti, mut nyt tuli vaihdettua itselle kaikki kuusi ja eikä tuntunut sen vaikeammalta kuin vanhempiinkaan. BKN moottori kyseessä.
Eli annoin auto käydä n.2200r/min niin kauan että kumpikin flekti lähti pyörimään ja sen jälkeen vielä noin 2min (tosin keula täysin peitettynä ja konepelti kiinni).
Sitte nypin hehkujen johdot irti ja pyöräytin hehkut irti, kaikki lähti erittäin helposti samalla lailla kuin kuin 20v vanhemmissakin dieseleissä.
Kyllähän ne saa poikki ku yrittää kylmänä.
Eli annoin auto käydä n.2200r/min niin kauan että kumpikin flekti lähti pyörimään ja sen jälkeen vielä noin 2min (tosin keula täysin peitettynä ja konepelti kiinni).
Sitte nypin hehkujen johdot irti ja pyöräytin hehkut irti, kaikki lähti erittäin helposti samalla lailla kuin kuin 20v vanhemmissakin dieseleissä.
Kyllähän ne saa poikki ku yrittää kylmänä.
Comment