Niin kun on evry säädetty just rynkytys rajalle ei mitään ongelmaa, ei tosin juuri tehoakaan huomattavasti lisää.
Mutta jos säätää tuosta pienemmälle vastukselle (en oo mitannut vastusta) tulee tehoja jo tuntuvasti mutta kaasu pohjassa 3000rpm ja jälkeen monesti veto loppuu kun seinään Däng!
Palautuu kun laittaa evryn pois päältä, mutta silti ei heti vielä siedä kaasua vaan hetken köröttelyn jälkeen.
Vagcomi näytti muistaakseni injection quantity controller difference tjsp.
Autosta tulee myöskin minun mielestä enemmänkin harmaata savua ainakin näillä keleillä ja aiemmin kesällä selkeästi mustaa.
Tein jo joku 6kk sitten ton evryn jonkin ffp.n ohjeiden mukaan olikohan 10kohm potikka ja sarjaan 200ohm varuiksi sekä kytkin.
Mutta jos säätää tuosta pienemmälle vastukselle (en oo mitannut vastusta) tulee tehoja jo tuntuvasti mutta kaasu pohjassa 3000rpm ja jälkeen monesti veto loppuu kun seinään Däng!
Palautuu kun laittaa evryn pois päältä, mutta silti ei heti vielä siedä kaasua vaan hetken köröttelyn jälkeen.
Vagcomi näytti muistaakseni injection quantity controller difference tjsp.
Autosta tulee myöskin minun mielestä enemmänkin harmaata savua ainakin näillä keleillä ja aiemmin kesällä selkeästi mustaa.
Tein jo joku 6kk sitten ton evryn jonkin ffp.n ohjeiden mukaan olikohan 10kohm potikka ja sarjaan 200ohm varuiksi sekä kytkin.