Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AKE hyytyy pakkasella

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    On tuo ihan oikea paikka, sekoitin vaan groupit ja channelit kun tuon edellisen viestin laitoin :)

    Näyttäis olevan vakiossa tuo säätö, kokeile syöttää tuohon new value kohtaan vaikka 35000 -> test. Jos test value -kohtaan tulee sama luku jonka syötit, niin kasvata lukua -> test. Jossain vaiheessa test value -kohdan luku ei enää kasva, syötä silloin tämä test value -kohdan luku new value -kohtaan ja paina save.
    En itse muista tarkalleen enää, että mihin asti sitä pystyi nostamaan, mutta saattoi olla 33000-34000 välillä.

    Comment


    • #32
      Ok, kiitos :) Pitääkös tuo logini syöttää aina ku tuota lukua rupee muuttaan? Mitä tuo logini tarkottaa/tekee?

      Comment


      • #33
        Ei tartte syöttää joka kerta kun lukua muuttaa, vain sillon kun vcds:n avaa ja menee tonne adaptation puolelle. Ilman loginia et muistaakseni edes näe sillon mitään arvoja siellä puollella.
        Vielä kun löytäisi paikan missä kerrotaan mitä voi säätää adaptationin kautta. Esim itse haluaisin säätää BJB koneessa hehkutusaikaa pitemmäksi. Ei tuo 4-5 sekunttia -30 pakkasella mun mielestä riitä, vaikka olen antanu ymmärtää, että nuo uudemmat pelit hehkuttelee jotenkin monimutkasemmin. Sekä pienentää EGR:n toimintaa, ellei disabloida kokonaan.

        Comment


        • #34
          Tänään pääsee vähä räpeltään tuota grouppia. Pitääkö auto olla käynnis ku tuota egr:n lukua muutetaan?

          Comment


          • #35
            En tienny ny sit pitikö käynnis olla mut en laittanu käyntiin. Sain luvun muutettua 33680:een. Se tuli heti valmiiks siihen ku kokeilin ensi 35000:ta. Hajuakaa ei oo siitä miten suuri muutos tuon on todellisuudes :)

            Comment


            • #36
              Tyhmä kysymys mut eikö "tehdasasetus" laiteta yksinkertasesti vain laittamalla tuo numerosarja takas? Ku tuntus ettei palautunu vaikka laitoin. Lämpeeminen hidastu jo tuolla huomattavasti.

              Comment


              • #37
                Viime kesän aikana vaihdettiin MAP eikä nyt ilmennyt mitään hyytymisiä kovien pakkasten aikana. Vikakoodia ei MAPista suoraan antanu mut ilmeisesti jotain vikaa siinä oli. Välillä siis anto hyytymisen yhteydes vian ettei oo ahtanu tarpeeks.

                Comment


                • #38
                  Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viesti
                  Eli eilen alko ku siskon mies soitti et hyytyy eikä tahdo totella kaasua. 90 km/h pysty ajaan. Tänään auto kävi marmorilla ja viat näytti imuvuotoa. Asentaja oli käyny koelenkillä eikä mitään ilmenny, ahdot oli ollu täysin kunnos. Auto toimi täysin normaalisti haettaes mut ku oli hetken ollu -25 pakkases niin sama homma. MAFfin johdon irrotus ei vaikuta, naftasuodatin vaihdettiin huollos tänään.

                  Osaisko joku sanoa mistä tuollasta vikaa vois ruveta katteleen? Varmaan taas kun auto on hetken lämpöses niin pelaa taas hetken pakkases. Onko jokin asia mikä vois vetää jäähän ja aiheuttaa tuon?
                  Vanha ketju mutta nostetaan, löytyikö tähän koskaan ratkaisua? Omassa vastaavassa sellainen että Kylmänä käy helkatin huonosti, vastaa kaasuun kun haluaa jne riippumatta ulkolämpötilasta, lämmettyään pelaa ilman mitään ongelmia.

                  Comment

                  Working...
                  X