Sen verran omituinen vika ja vaikee löytää, että voin laittaa lantteja montakin pöydälle ;)
Mulla oli Caddyssä johtosarja ongelma, joka aiheutti monta vikaa. Yksi oli semmonen, että kovemmilla pakkasilla ei N75 toiminut ja turbo oli pois pelistä. Lämpönen kone sulatteli jonkun aikaa paikkoja ja taas oli Turbo pelissä. Tuosta tuli oikeen koodikin.
Toinen oli semmonen, että kosteilla keleillä saatoo sammua kun ajo lätäkköön. Tapauksesta riippuen lämpö kuivatti paikat ja kone taas käynnisty ja toimi normaalisti. Vikakoodin se tuostakin pukkas aina.
Mutta sun tapauksessa en usko johtosarjaongelmaan, koska se generois vikakoodeja. Näitähän ei siis tule?
Alipaineletkustossa oleva kosteus voi aiheittaa sitä, että EGR/N75 yms venttiilit ei pelais kunnolla. Mulla ei ole tietoa siitä, että onko tuollasta ongelmaa ja mahdollisuutta, että kosteutta kertyis alipaineletkuihin. Tietysti jos joku alipainesäädin vuotaisi ja systeemiin pääsis ulkoilmaa, niin miksei?
Mulla oli Caddyssä johtosarja ongelma, joka aiheutti monta vikaa. Yksi oli semmonen, että kovemmilla pakkasilla ei N75 toiminut ja turbo oli pois pelistä. Lämpönen kone sulatteli jonkun aikaa paikkoja ja taas oli Turbo pelissä. Tuosta tuli oikeen koodikin.
Toinen oli semmonen, että kosteilla keleillä saatoo sammua kun ajo lätäkköön. Tapauksesta riippuen lämpö kuivatti paikat ja kone taas käynnisty ja toimi normaalisti. Vikakoodin se tuostakin pukkas aina.
Mutta sun tapauksessa en usko johtosarjaongelmaan, koska se generois vikakoodeja. Näitähän ei siis tule?
Alipaineletkustossa oleva kosteus voi aiheittaa sitä, että EGR/N75 yms venttiilit ei pelais kunnolla. Mulla ei ole tietoa siitä, että onko tuollasta ongelmaa ja mahdollisuutta, että kosteutta kertyis alipaineletkuihin. Tietysti jos joku alipainesäädin vuotaisi ja systeemiin pääsis ulkoilmaa, niin miksei?
Comment