Elikkäs kierrokset ei nouse vapaalla yli 3000 ja ajossa ei juurikaan yli 2000, hehkun valo vilkkuu myös.
Paisuntasäiliön takaa sähköventtiililtä imusarjalle tuleva letku oli hankautunut puhki venttiilikoppaa vasten.
Letkun vaihdon jälkeen auto pelas sen illan ihan ok, seuraavana aamuna alkoi taas hekun valo vilkkua eikä kierrokset nouse.
Vikakoodia en pahakseni nyt muista, mut oli jotain polttoaineen ohjaukseen liittyvää?!
Onko kellään mitään vinkkiä mitä kandeis katsoa? Ajattelin alkaa käymään letkuja läpi, josko olis joku toinenkin vuotava letku ilmaantunut.
Paisuntasäiliön takaa sähköventtiililtä imusarjalle tuleva letku oli hankautunut puhki venttiilikoppaa vasten.
Letkun vaihdon jälkeen auto pelas sen illan ihan ok, seuraavana aamuna alkoi taas hekun valo vilkkua eikä kierrokset nouse.
Vikakoodia en pahakseni nyt muista, mut oli jotain polttoaineen ohjaukseen liittyvää?!
Onko kellään mitään vinkkiä mitä kandeis katsoa? Ajattelin alkaa käymään letkuja läpi, josko olis joku toinenkin vuotava letku ilmaantunut.
Comment