Minä olen ottanut sellaisen käytännön talvella kovilla pakkasilla. Eli jos auton on ollut johdon perässä hehku vain vilahtaa, niin ei muuta kun monta peräkkäistä hehkua peräjälkeen ja sitten vasta starttaus. Yleensä on pärjännyt kahdella hehkulla niin on tärähtäny hyvin käyntiin. Tuplahekun tarpeen kyllä huomaa helposti jos on -20 ja hehku palaa hyvin lyhyen aikaa niin suosiolla toinen hehku perään.
Tuo modaus voisi tosiaan olla ihan hyvä. Voisiko joku elektroniikka virtuoosi suunnitella automaattisen anturin ohikytkennän silloin kun on tarpeeksi kylmä. Eikai siihen tarvittaisi kun NTC vastus sekä muutamia vastuksia ja transistoreita.
Tuo modaus voisi tosiaan olla ihan hyvä. Voisiko joku elektroniikka virtuoosi suunnitella automaattisen anturin ohikytkennän silloin kun on tarpeeksi kylmä. Eikai siihen tarvittaisi kun NTC vastus sekä muutamia vastuksia ja transistoreita.
Comment