Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Veto päällä vai ainako täristää? BLB taitaa olla diesel, joten sen vääntö voisi olla tuossa aika kova täys kiihdytyksessä->kaksoismassa täristää, mutta silloin sen pitäisi tuntua vain isommilla vaihteilla.
Olisko sama mikä mulla oli että vuoto jostain --> ei saanu polttoainetta --> ja sitte mieletön tärinä ja ravistus kun kaasua polkas ja just noilla kierroksilla
Ilmaa pääsee suuttimelle/liian vähän polttoainetta. Tuosta ei jää mitään vikakoodia. Jos haluat itse tutkia, niin laita pätkä kirkasta putkea tai läpinäkyvä suodatin diesel paluuputkeen ja aja kone varmasti lämpimäksi. Jos kuplia virtaa paluussa voi vika olla pa-linjan liitoksissa, tai kuten mulla, suuttimen tiivistyspinta päästi puristuspaineita pa-linjaan. Jos ei kuplia, mittauta tandemin paine vw:llä.
2-massa ja kytkin jutut tökkii laajemmalla kierrosalueella. Toi esiintyy vain lämpimänä?, ja silloin kun tarvitaan syöttöä reilusti.
Comment