Eli profiilin kulkine sylkäs vedet pihalle.Aamupäivän toimi normaalisti,vaimon vienti töihin,lapset kouluun.Kaikki normaalia kunnes puolen päivän aikoihin hevostraileri Q:n perään ja matkaan.Ajoin noin 17 km kun huomasin hiukan kaasua painaessa että kylläpäs pukkaa harmaata,ajattelin ensin että kylmä ilma saa pakokaasun selvästi näkymään.Kunnes hetken kuluttua lämppäri ei antanut enäään kuumaa,seuraavaksi kolme piippausta ja veden varoitus valo palaa.Pikaisesti katsoin kaikki normaalia veden lämmöt 90 ja oljy samoin.Etsin sopivan pysäköinti paikan bussipysäkki ja sinne seis, konepellin alta pukkaa höyryä moottori sammutettiin.katsomaan konehuoneen puolelle ja kas kummaa paisuntasäiliö tyhjä?No paksista nestettä (ostettu valmiiksi nesteiden vaihto mielessä) litran kaadoin paisariin ja kaikki pihalle pakosarjan alta.Ensin tuli mieleen että lohkolammitin irtosi tai pakkasproppu.Siinä ei pystynyt tekemään mitään,nin hinuri paikalle ja lähimmälle korjaamolle.Siellä auto ylös ja kurkkaamaan vian aiheuttajaa,pieni pelko persiissä kuulemaan syytä.Öljynsuodattimen jalkaan tuleva jäähdytysletku haljennut ,vesiletku oli sisäpuolelta aivan kuin valaan hetula .Pitkittäin olevia halkiviivoja täynnä tais tulla totaalisesti kilometrit täyteen 430 000 mittarissa.Koko lysti korjaamolla maksoi 30 ? nesteineen päivineen ja todella hyvä palvelu.Kyllä huomaa että pienellä pajalla osataan palvella asiakasta ja vieläpä samantien