Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

4Motion 2.5TDI autom-3BG lohkolämmitintä?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 4Motion 2.5TDI autom-3BG lohkolämmitintä?

Tuollainen konetyyppi olisi kyseessä.
    Passatti tuli hommattua ja tuollaisella kone tyypillä eli 132kw dieseli. Autossa ei ollut minkäänlaista lohkolämmitintä ja ilman sellaistahan pohjoisen mies ei tule edes toimeen kun pakkaset paukku jo nyt reilussa -20 asteessa ja vasta mennään marraskuulla :)
    Eli kysymys kuuluu, minkälainen lämmitin tuohon kone malliin on saatavana ja mikä olisi hinta/laatu/lämmitys ominaisuuksiltaan paras vaihtoehto?
    Autosta en tiedä vielä juurikaan mitään niin siksi kyselen täälä.
    Onko tuohon malliin saatava edes ns. oikeaa lohkolämmitintä vai onko ainut vaihtoehto se surullisen kuuluisa säteily lämmitin? Vai olisiko kenties letkulämmittimiä miehet asennelleet näihin. webastohan olis ihan ok mutta aika kallis vaan niin minä tyydyn ihan perus lämppäreihin kunhan vain kerrotte mikä tuohon autoon olisi se hyvä vaihtoehto??
    Laittakaa mahdollisista lämmitin vaihtoehdoista tuotteen koodi nroa tänne ja vaikka paikkojakin mistä tälläsiä saisi hommattua.

Defa tarjoaa säteilylämmitintä 2820. Calix tarjoaa myöskin öljypohjaan tulevaa lämmitintä RE565. Epäilisin että tuossa tapauksessa konetilassa ei liikaa tilaa virittelyille ole, mutta letkulämmitin voisi silti olla mahdollinen. Sen kanssa vain ilmeisesti joutuu pioneerityöhön, valmistajat eivät ainakaan anna apuja.

Comment

Kyllähän tuo säteilylämmitin asiansa ajaa, jos haluaa pelkät öljyt lämmitettäväksi. Muutahan se ei lämmitä.

Jos vain mahdollista, niin yleismallin letkulämmäri on parempi vaihtoehto mun mielestä mukavuutta ajatellen. Miksei muuten moottoreihin laiteta molempia? Eli vedenlämmitin ja öljypohjaan vastukset?

Comment

Onko ne porukat laitelleet näihin 2.5tdi BG tyyppisiin koneisiin letkulämmitintä ja jos on niin minkälaista? Ja miksei sitä vois noinkin ajatella että laittais vaikka molemmat lämmittimet. sais öljyt ja nesteet vähän edes notkeammaksi kovilla -30 asteen pakkasilla.

Comment

Voisko joku antaa minulle vastauksen että onko miehet asennelleet tuohon minun profiilin passattiin letkulämppäriä? Jos on niin minkä merkkinen se on ollut että osaisi ostaa oikean heti kerralla? Onko tuohon olemassa jotain varaosa numeroa merkkiä/malli merkintää

Comment

Defa 760 letkulämppäri sopii 2.5 V6 dieseleihin, asennus ei ole mukavaa hommaa kun tulee öljypohjan ja apurungon väliin ahtaaseen paikkaan.

http://www.defa.com/doc/700/760.pdf

Comment

Working...
            X