Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 DPF-pönttöä lainaan?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 DPF-pönttöä lainaan?

    Olisiko kellään B7 A4 Quattron DPF pönttöö irrallaan? Tarviisin malliksi downpipen tekoa varten :) Ei tarviis seisottaa autoa niin kauan ku sen tekeminen vaatii.. Kiitos.

  • #2
    Se on vaihto-osa, eli harvemmalla noita lojuu ympäriinsä. Mulla on valokuvia omasta :) Ruotsin purkaamoilla on noita myynnissä.

    Comment


    • #3
      Jos viitit ni laita kuva tulemaan ni sais hiukan esimakuu :)

      Comment


      • #4
        Tuossa muutama otos... Ja 300€ tuo olisi maksanut jos käytetyn olisi halunnut ostaa, eli pantin määrä. Mut tuo on siis jo palautetta Saksaan uusiokäyttöön.
        Attached Files
        Viimeksi muokannut jjj84; 28.10.2010, 22:03.

        Comment


        • #5
          Olisiko kellään B7 A4 Quattron DPF pönttöö irrallaan? Tarviisin malliksi downpipen tekoa varten :) Ei tarviis seisottaa autoa niin kauan ku sen tekeminen vaatii.. Kiitos.
          Jos korvausputkea olet värkkäämässä tuolle, niin teehän muutama ylimääräinenkin...saattaisi käydä melko hyvin kaupaksi...;)

          Comment


          • #6
            jep...varsinkin jos saa sen näyttämään ulkopäin tehdastekoiselta niin kiinnostusta voisi olla :) Tehkää kunnon jigilla sovitukset niin saa passaamaan paikoilleen hyvin.

            Comment


            • #7
              Martelius sen tekee :)

              Comment


              • #8
                Oisko oikeesti kiinnostuneita tuosta downpipestä?

                Comment


                • #9
                  Kyllä kiinostusta löytyy heti yhdelle putkelle.

                  Comment


                  • #10
                    jep...varsinkin jos saa sen näyttämään ulkopäin tehdastekoiselta niin kiinnostusta voisi olla :) Tehkää kunnon jigilla sovitukset niin saa passaamaan paikoilleen hyvin.
                    Juuri näin, täällä olisi yksi varma ostajaehdokas mikäli hinta ei nouse pilviin asti...;)

                    Comment


                    • #11
                      Mie keskustelen jehujen kans ens viikolla mihin hinta muodostuu jos tilaan vaik viisi kappaletta. He ehdottivat tänään jos tekisivät useamman kappaleen ni hinta halpenee luonnollisesti. Mut tuon alkuperäisen ulkomuodon toteuttaminen nostaa hintaa huomattavasti.. Ja jigissä sen tekevät :) Teetän samalla varmaan katin korvaavan putken myös..
                      Viimeksi muokannut BB615; 12.11.2010, 17:53.

                      Comment


                      • #12
                        jep jep...soittakaa vielä näihin virityspajohin (Finndiesel, Turbotech jne) ja kysykää, että mitenköhän monelle menisi sellainen noin vuositasolla (kannattaako kuin panostaa/tehdä jopa varastoon?). Tietenkin hinnallakin on merkityksensä...300 siis saa jo originellin toimivan ja toimivahan sen ei edes tarvi olla :)

                        Comment


                        • #13
                          Toisaalta, tarvitseeko sen korvausputken muistuttaa ulkomuodoilta alkuperäistä...?TODELLA tarkkasilmäistä katsuria varten se olisi tietty ihan hyvä asia, mutta kuinka moni asiaan viittii takertua...Alkuperäiset anturithan voi uuteen putkeen "hämäykseksi" kuitenkin laittaa...

                          Ja pidemmällä juoksulla luulen että noita korvausputkia voi mennä melkoisesti kaupaksi kun suurimmassa osassa tdi moottoreita alkaa 200tkm häämöttää...:)

                          Comment


                          • #14
                            Teetän samalla varmaan katin korvaavan putken myös..
                            Kannattaisiko aloittaa kurkkaamalla auton alle...? ei siellä ole kattia erikseen, vaan dpf on myös katalysaattori.

                            Comment


                            • #15
                              Onko kaikissa B7:ssa dpf?

                              Comment


                              • #16
                                Kaikissa on sama DPF (marmorin mukaan). Olen samaa mieltä tuosta ulkonäkökysymyksestä!! Anturit tulee "uuteen" putkeen paikoilleen. Anteeksi tyhmyyteni ku kuuntelin pakoputkisto ammittalaisen tarinoita katista..... En ole näitä nokivasaroita harrastanut 1,5kk:tta pitempään ;)

                                Comment


                                  #17
                                  Eihän sen tarvitse 100%:sti samannäköinen olla tuon orkkiksen kanssa, riittää kun sointuu hyvin yhteen muun putkiston kanssa ja anturit on paikoillaan. Jos hinta tuntuu nousevan pilviin Marteliuksen kanssa niin esim. allekirjoittanut voi osallistua "talkoisiin", tai varmasti joku muu clubilainen olla apuna.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Ja täällä ollaan mukana jos muoto on lähellä orggista ja anturien paikat löytyy.

                                    Jawohl!!

                                    Comment


                                      #19
                                      Alkuperäinen kirjoittaja A6tonen Näytä viesti
                                      Onko kaikissa B7:ssa dpf?
                                      Ei ole. 2.5TDI aina ilman, muita dieseleitä DPF:llä tai ilman.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Anteeksi taas... B7 2.0 TDI:t missä DPF on samanlaiset!!!

                                        Comment


                                        • #21
                                          Hain tuolla sitä vaan, että kun niitä pelkällä katalysaattoireillakin valmistettuja näyttää olevan, niin myös tuo katin korvausputken valmistaminen ei ole huono idea.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Nyt ois downpipe valmistuksessa joten ketä asia todella kiinnostaa ni ottakaa yhteyttä. Mitä useampi DPF korvaus putki tilataan ni aina edullisempaa :)

                                            Comment


                                              #23
                                              Mites aiotte katsastuksen hoitaa? Vaihtaa oikean pöntön siksi aikaa aina tilalle?

                                              Comment


                                              • #24
                                                Nyt tais osua viesti hiukka väärään ketjuun.....

                                                HIP-HOP, kaikki kynnelle kykenevät BRD-koneiset mukaan pönttöjen tilaukseen!!

                                                Leimalla lienee tärkeintä savuarvo ja että "pönttö" on fyysisesti paikoillaan;)

                                                K-arvo on kuitenkin se juttu.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Pide: En meinaa laittaa pönttöö takas katsastukseen. Luulisin ettei se ketään kiinnosta ;) Savu arvot kuitenkii ku on kohdallaan...

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Ahaa, itse en ole niin perillä näistä. Ajattelin vaan että miten tuo vaikuttaa, kun katti on kuitenkin samassa. Onkos BPW:ssä sama dpf kun BRD:ssä? Itsellä on kyllä jo softa sisässä, mutta kyllähän tuon poistaminen vielä auttaisi asiaa. Täytyisi vaan käydä Artulla sitten tuo DPF poistamassa ohjelmasta.

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Näissä EURO 4 (K-arvo max 3)moottoreissa dpf:n voi poistaa eikä vaikuta katsastukseen. Ainoastaan katsastaja näkee K-arvosta ettei pönttöä ole paikoillaan, ja siten voi kiinnostua asiasta enemmän.

                                                      Uudet EURO 5 (K arvo max 1.5) moottorit eivät välttämättä läpäise katsastusta ilman että DPF on paikoillaan, koska K-arvo menee yli rajojen

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Missäs se muuten tuo EURO 4 ja EURO 5 raja menikään...?Eikös se ollut luokiteltu vuosimallin mukaan...?

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Uudet EURO 5 (K arvo max 1.5) moottorit eivät välttämättä läpäise katsastusta ilman että DPF on paikoillaan, koska K-arvo menee yli rajojen
                                                          Tuohan riippuu pitkälti softasta, oma afn pölläytti 0,74

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Oma atd otti taas lähemmäksi 2 softattuna ilman näkyvää savua missään tilanteessa.

                                                            Mutta DPF laitteet eivät taas taida savuttaa lähes ollenkaan, eli K-arvot ovat lähempänä nollaa -> jo ykkösen arvot kertovat, että kaikki ei kunnossa.

                                                            EURO 5 alkaa vasta tulemaan näissä uusimmissa, eli ei ole hätää hetkeen.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X