Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AKE -03 6-vaihteisen kytkinremppa...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • AKE -03 6-vaihteisen kytkinremppa...

    Kertokaapas mitä olette joutuneet maksamaan kytkimen ja/tai vauhtipyörän vaihdosta?
    Itsellä luistaa kytkin vaihteilla 4,5 ja 6... jyristää samalla hieman...

    #2
    Tämä kiinnostais myös. Omassa AFB:ssä alkaa kytkin olemaan melko lopussa jo ja pari kertaa olen jo epähuomiossa saanut luistamaankin.

    Comment


      #3
      Minkälaisilla kilometreillä on teillä kytkimien parasta ennen päiväys saavutettu?

      Mietin vaan milloin kytkinremontti on ajankohtainen. Omassa AKEssa nyt 265tkm mittarissa. Aikaisemmissa taloudessa olleissa (bensa)quattroissa on kytkin kaivannut hoivaa 240-300tkm vaiheilla. Onkohan AKEssa sama juttu?

      Comment


      • #4
        199900km on nyt mittarissa... Toi kytkin rupes antautuun heti kun laitoin ton kcr:än poksin kiinni...

        Comment


          #5
          Halvaksihan se poksi tuli sit ;)

          Comment


          • #6
            Juu... huomattavasti halvemmaksi kun ohjelmointi ;) Tai niin ainakin luulin...

            Comment


            • #7
              Ihan mielen kiinnosta, paljos boksi makso?

              Comment


                #8
                A4 Avant quattro 2,5tdi V6 132kw+KCR -03
                Tein itse ja luulin säästäväni=)

                Comment


                  #9
                  Siis mä luulen ettei täs tarvi remppaan ruveta ensinkään, vaan siirtyä kunnon pajalle vääntää softa.
                  Vakiosoftalla ja vakioahtimella + purkkavirityksellä saa just noi voimansiirrot helposti näis vehkeis hajalle. Nähty monesti ennenkin. Fiksulla softalla homma pelittää varmasti pitkälle.

                  Comment


                    #10
                    Täällä on nyt mittarissa karvan vajaa 340tkm, ja ihan vakio 110kW koneella mennään.

                    Comment


                    • #11
                      Softan kun käy väännättämässä ammattimiehellä, niin katotaan ne alaväännöt niin, ettei kytkin porsi.
                      Tulee pitkässä juoksussa halvemmaksi kuin "tehoboksi"

                      Comment


                      • #12
                        ~1200e oli vauhtipyörä+kytkinpaketti asennettuna ja takastefa vaihdettuna. A6q -00 AKN.

                        Comment


                        • #13
                          Alkuperäinen kirjoittaja jarppa^ Näytä viesti
                          Ihan mielen kiinnosta, paljos boksi makso?
                          270€ menin siitä maksamaan...

                          Comment


                            #14
                            Minulta kytkinpaketti vauhtiksen kanssa 695 ja itse vaihtaen niin taas säästyi seuroja ;)

                            Comment


                            • #15
                              http://www.sachsperformance.com/EU/s...-akn/index.htm

                              Comment

                              Working...
                              X