Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AKE -03 6-vaihteisen kytkinremppa...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• AKE -03 6-vaihteisen kytkinremppa...

Kertokaapas mitä olette joutuneet maksamaan kytkimen ja/tai vauhtipyörän vaihdosta?
    Itsellä luistaa kytkin vaihteilla 4,5 ja 6... jyristää samalla hieman...

Tämä kiinnostais myös. Omassa AFB:ssä alkaa kytkin olemaan melko lopussa jo ja pari kertaa olen jo epähuomiossa saanut luistamaankin.

Comment

Minkälaisilla kilometreillä on teillä kytkimien parasta ennen päiväys saavutettu?

Mietin vaan milloin kytkinremontti on ajankohtainen. Omassa AKEssa nyt 265tkm mittarissa. Aikaisemmissa taloudessa olleissa (bensa)quattroissa on kytkin kaivannut hoivaa 240-300tkm vaiheilla. Onkohan AKEssa sama juttu?

Comment

199900km on nyt mittarissa... Toi kytkin rupes antautuun heti kun laitoin ton kcr:än poksin kiinni...

Comment

Halvaksihan se poksi tuli sit ;)

Comment

Juu... huomattavasti halvemmaksi kun ohjelmointi ;) Tai niin ainakin luulin...

Comment

Ihan mielen kiinnosta, paljos boksi makso?

Comment

A4 Avant quattro 2,5tdi V6 132kw+KCR -03
                Tein itse ja luulin säästäväni=)

Comment

Siis mä luulen ettei täs tarvi remppaan ruveta ensinkään, vaan siirtyä kunnon pajalle vääntää softa.
                  Vakiosoftalla ja vakioahtimella + purkkavirityksellä saa just noi voimansiirrot helposti näis vehkeis hajalle. Nähty monesti ennenkin. Fiksulla softalla homma pelittää varmasti pitkälle.

Comment

Täällä on nyt mittarissa karvan vajaa 340tkm, ja ihan vakio 110kW koneella mennään.

Comment

Softan kun käy väännättämässä ammattimiehellä, niin katotaan ne alaväännöt niin, ettei kytkin porsi.
                      Tulee pitkässä juoksussa halvemmaksi kuin "tehoboksi"

Comment

~1200e oli vauhtipyörä+kytkinpaketti asennettuna ja takastefa vaihdettuna. A6q -00 AKN.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja jarppa^ Näytä viesti
                          Ihan mielen kiinnosta, paljos boksi makso?
                          270€ menin siitä maksamaan...

Comment

Minulta kytkinpaketti vauhtiksen kanssa 695 ja itse vaihtaen niin taas säästyi seuroja ;)

Comment

http://www.sachsperformance.com/EU/s...-akn/index.htm

Comment

Working...
                              X