Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 2.5TDi -96 venttiilit taas väärässä...ääh

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Astekiristyksen hyvä puoli onkin juuri siinä, että sitä ei tarvi tehdä yhdellä liikkeellä. Riittää kun pysyy kärryillä siitä että kuinka paljon on jo väännetty.

Momenttiarvolla määritelty kiristys sen sijaan tulisi tehdä yhdellä liikkeellä, koska pultin ja kappaleen välinen lepokitka on suurempi kuin liikekitka.

Comment

Meinasinkin, että pitää olla aika Arnold joka vetää 270 astetta yhteen menoon tilassa missä ei kovin pitkät jatkot mahdu pyörimään :)

Ei tuo 180 astettakaan taida onnistua yhteen menoon.

Comment

Mun autodata sanoo Audille 200nm +270 astetta.
        On muuten niin julma momentti, että veikkaan sen jäävän monelta vääntämättä.

Comment

Momenttiavaimiakin löytyy paremmin pienemmille arvoille:). Eli ensin pieneen momenttiin ja sitten laskemaan kierroksia kerralla tai pätkissä.

Tuollaiset isommat avaimet kai harvinaisempia. Yhden nähnyt ja sekin oli hitsattu kiinteäksi:).

Comment

Kiitoksia vain kaikille kirjottajille. Kyllä tuo homma tarvii tuon kunnon lukitsimen. Ajattelinkin, että mitä tykkää kampiakseli ja muut tosta vääntämisestä. Oli aika rajua. Ja noi arvot mitä olen yrittänyt olivat Heyensissä 220Nm + 270astetta. Nuo isommat ehdotukset tuntuvat kyllä aika kovilta arvoilta. Tuo on laittamatta vielä lopulliseen kireyteen. Täytyy varmaan väkästää tuo työkalu. On sitten valmiina seuraavaan hihnan vaihtoon.
            Viimeksi muokannut okkim; 24.1.2011, 12:08. Perustelu: Poistettu kasa ... -merkkejä. Ps: lauseet alkaa Isolla kirjaimella.

Comment

Itse oon ostanut ammattilaistyökalut tuolta. Menny varmaan 250€ ja remontit onnistuu. Jakoremppaan 3,5h kun oli oikeat työkalut.

http://www.dieselkontor.de/index.php?language=fi

Comment

Working...
              X