Olen ehkä pakotettu vaihtamaan diesel autoon ja kiikarissa olisi yllämainitulla koneella oleva Passatin farkku. Vuosimalli on -03 ja ajettu 230tkm. Onko odotettavissa että laukeaa lähiaikoina?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1,9 TDI (130 HV) Kaksoismassa vauhtipyörän kestävyys.
Collapse
X
-
No onko toi 500 000km sitten joku rajapyykki ja vain caravellessa?
Ihan hyvin ne kestä, taitaa olla äärimmäisen harvinaisia niiden kaksois massojen hajoamiset näissä vaggineissa. Tojotan D4D4 koneitten perästähän niitä menee kuin sieniä syntyy sateella!
Comment
-
Jos sitä ei saa koeajotilanteessa helposti retkuttamaan niin eikö lie aika selvää että sievällä ajolla kestää helposti satatuhatta kilsaa.
Passatissakin päälle 350 nm vääntää 350 tkm ajettua kaksoismassaa ja ei se pahemmaksikaan ole ajamisen myötä muuttunut. Toki vääntöhuippu on tehty turvallisen korkeille kierroksille.
Comment
-
Ei tuo ko osan hajoaminen kilsoista kiinnii. Itselläni TDI Borassa 250tkm kohdalla alko potkimaan 3 vaihdetta pois päältä.Siinä oli päittäisvälystä. Kaverilla Touranissa 90tkm kohdalla hajos niin ettei menny mikään vaihde päälle. Ja onhan noita muitakin tapauksia tiedossa. Eli ei sille voi mitään, tarkkaa km lukemaa antaa. Tapaus kerrallaan.
-Tero
Comment
Comment