Terve!
Searchilla etitty mutta nyt olisi mukava saada selkeetä faktaa muutamaan kyssäriin mikä on jäänyt epävarmaksi.
Ongelmapotilaana (yllätys yllätys) on tuommonen A6 2.5tdi AKE
Autoon tehty täydellinen nokkaremontti n. 20tkm sitten ja nyt loppui kulku. Auto ei siis käynnisty. Ei lupaakaan. Muutaman kerran tiellä loppunut voima kokonaan mutta nyt tyssäsi lopullisesti.
Ensimmäisenä tietenkin epäilytti tuo ruiskutuspumppu mutta vikakoodi herjasi tunnistinsuutinta jonka vaihdoin --> ei vaikutusta.
Polttoainesuodattimelta eteenpäin ei tule naftaa. Paineilmalla ja ulkopuolisella säiliöllä varustettuna suutinputkista tulee ainetta tippumalla kun starttaa. Tankki on täynnä.
Eli:
Montako polttoainepumppua autossa on ja missä ne sijaitsevat?
Toimiiko ruiskutuspumppu imuperiaatteella?
Miten ruiskutuspumpun toiminnan ja viallisuuden pystyy toteamaan?
Kiitoksia etukäteen vastanneille!
Searchilla etitty mutta nyt olisi mukava saada selkeetä faktaa muutamaan kyssäriin mikä on jäänyt epävarmaksi.
Ongelmapotilaana (yllätys yllätys) on tuommonen A6 2.5tdi AKE
Autoon tehty täydellinen nokkaremontti n. 20tkm sitten ja nyt loppui kulku. Auto ei siis käynnisty. Ei lupaakaan. Muutaman kerran tiellä loppunut voima kokonaan mutta nyt tyssäsi lopullisesti.
Ensimmäisenä tietenkin epäilytti tuo ruiskutuspumppu mutta vikakoodi herjasi tunnistinsuutinta jonka vaihdoin --> ei vaikutusta.
Polttoainesuodattimelta eteenpäin ei tule naftaa. Paineilmalla ja ulkopuolisella säiliöllä varustettuna suutinputkista tulee ainetta tippumalla kun starttaa. Tankki on täynnä.
Eli:
Montako polttoainepumppua autossa on ja missä ne sijaitsevat?
Toimiiko ruiskutuspumppu imuperiaatteella?
Miten ruiskutuspumpun toiminnan ja viallisuuden pystyy toteamaan?
Kiitoksia etukäteen vastanneille!
Comment