Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin vedot välillä hukassa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audin vedot välillä hukassa.

    Olen huomannut kun aamulla lähtee ajaan, niin auto toimii ja reagoi kaasuun hyvin jo 1500 rpm, mutta iltapaivällä kun lämpenee niin vedot katoaa..pintakaasulla kiihtyy suht hyvin mutta jos painaa kaasun pohjaan n. 1500-2000 rpm. niin ei jaksa lähteä mieluummin alkaa nykiin ja yrittelee kiihtyä (mutta 2500 rpm lähtee kyllä vetään normaalisti). Mutta jos ottaa ilmamassamittarilta johdon irti toimii auto premmin koko päivän, ei tule teho notkahduksia. Huomasin sellaisenkin jutun ettei vsemmalla edessä oleva imuilmanläppä ei liiku koskaan mihinkään, ei tule imua eikä painetta missään vaiheessa, läppää ohjaava venttiili sijaitsee paisunta-astian alla.

    Audi A6 2.5 TDI AKN -99, 262000 km ajettu.

    #2
    Se läppä onkin vaan pysätystä varten. Kyllä se läppä läpsähtää kiinni kun sammutat auton.
    Sul varmaan kantseis maffi vaihtaa uuteen, ei o kallis investointi.

    Comment


    • #3
      Sama juttu täällä.. kylmänä toimii paremmin mut ku lämpiää,nii tehot hävii johonki, maffi vaihettu just,n75 vai mikä lie liikkuu ku painaa kaasua, katottu diesel-huolloss arvot kaikki ok. ei anna mitään virhe ilmoitusta. Moottorrilla jarruttaessa tuntuu pientä nykäystä.. Mikä on?? Help!

      Comment


      • #4
        Itsellä vähän samaa tai luulotteluoiretta. Mites, kun tällainen ahdettu traktorimoottori tuskin antaa tehoa juuri ollenkaan ennen kuin ahdot nousee niin voisiko iltapäivän tehonpuute 1400-2000 rpm johtua ilmastoinnista joka joutuu iltapäivähelteillä tekemään ylitöitä? Itsellä ainakin menohalut kasvaa sillä sekunnnilla kun economy-nappulan painaa päälle.

        Yllättäen edellisessä V8-koneessa tätä ilmiötä ei ollut...

        Comment

        Working...
        X