Tein nyt uuden topicin aiheesta, kun haulla en löytänyt sellaista topiccia jossa olisi tätä asiaa varsinaisesti käsitelty.
Eli vikakoodit kun luettiin, niin tietokone antoi kyseisen anturin oikosulun vikakoodiksi.
Kuulin tästä kyseisestä anturista tänään niin järkyttävän monta eriversiota sen sijainnista, sen tarkoituksesta ja sen oireista, että ajattelin kysyä asiaa
täältä fiksummilta.
Jotkut viittasivat ruiskupumppuun ja jotkut viittasivat ruiskusuuttimiin ja varaosalistat puhui suuttimen pidikkeistä...
Auto oireilee ERITTÄIN sankkana savutuksena, eikä kyseinen kosla ylitä 140km/h:n tuntinopeutta sitten millään. (Kait jos lentokentälle menis...)
Niin ennen kaunis kiiltävän harmaa takakonttihan on siis nykyään musta.
Rupee kirjaimellisesti vituttamaan tämän auton vetelyys ja savutus, kun ei tuota kaasua kehtaa keskustassa painaa, ettei immeiset tukehdu.
Autohan on siis näitä surullisen kuuluisia Audeja, eli Audi A4 Avant 2.5 TDI V6 Q.
Nyt pikaisia apuja miehelle mäessä ja kiitän vastauksista jo etukäteen!
Eli vikakoodit kun luettiin, niin tietokone antoi kyseisen anturin oikosulun vikakoodiksi.
Kuulin tästä kyseisestä anturista tänään niin järkyttävän monta eriversiota sen sijainnista, sen tarkoituksesta ja sen oireista, että ajattelin kysyä asiaa
täältä fiksummilta.
Jotkut viittasivat ruiskupumppuun ja jotkut viittasivat ruiskusuuttimiin ja varaosalistat puhui suuttimen pidikkeistä...
Auto oireilee ERITTÄIN sankkana savutuksena, eikä kyseinen kosla ylitä 140km/h:n tuntinopeutta sitten millään. (Kait jos lentokentälle menis...)
Niin ennen kaunis kiiltävän harmaa takakonttihan on siis nykyään musta.
Rupee kirjaimellisesti vituttamaan tämän auton vetelyys ja savutus, kun ei tuota kaasua kehtaa keskustassa painaa, ettei immeiset tukehdu.
Autohan on siis näitä surullisen kuuluisia Audeja, eli Audi A4 Avant 2.5 TDI V6 Q.
Nyt pikaisia apuja miehelle mäessä ja kiitän vastauksista jo etukäteen!
Comment