Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.0 Tdi (170hv) moottorin omituinen hyytyminen ja vikasietotilaan siirtyminen...?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Päivitetääs tännekkin hieman tuota oman auton tilannetta: Eli täyttä varmuutta vian ratkeamiseen ei vielä ole, sillä autohan meni vikatilaan vasta pidemmän ajomatkan (100-200km) kuluessa ja nyt autolla ei ole tarpeeksi pitkää lenkkiä päästy ajamaan. Mutta tosiaan kaupunkipyörittelyssä ja alle 100km matkalla kun vika ei esiinny, niin ei vielä varmuutta. Vakkari päällä ja pidempää matkaa ajettaessa vika tuli mullakin tosiaan päälle.

    En tiedä onko vika persdynossa, mutta tuon suuttimen ja johtosarjan vaihdon jälkeen tuntuu, että auto herää hieman paremmin alakierroksilla. Satunnainen nykiminen ei näköjään poistunut aivan kokonaan vaikkakin aluksi siltä näytti. Meinasivat Pörhöllä vain, että jos nykimiseen ei tule muutosta, niin ei muuta kun auto takaisin heille. Sanoivat vaan, että tuo vikatilaan siirtyminen haiskahtaisi vahvasti liittyvän tuohon suuttimen/johtosarjan vikautumiseen, vaikkakin mulla on ollut sellainen käsitys että kun näistä on noita suuttimia mennyt, niin auto on ihmisillä sammunut kertaheitolla, eikä oireillut sitä ennen yhtään.?

    Voivatko he muuten veloittaa isollakin laskulla jos auton sinne vien ja vikaa tuohon oireeseen ei tuntienkaan tutkimisella löydy? Vai miten tällaisten asioiden kanssa menetellään? Ajattelin kuitenkin kaadella vielä polttoainejärjestelmän/suuttimien puhdistusaineet tankkiin ja katsella tuleeko muutosta asiaan. Ei taida mitään estettä olla tämän ikäiselle autolle kyseisessä operaatiossa?Pörhöllä meinasivat, että kannattaa myös kaikki antureiden johdot ja liittimet käydä läpi...
    Viimeksi muokannut okkim; 16.8.2010, 08:58. Perustelu: Vähennetty "..." merkintöjä. Lisäilin myös kappalejaot.

    Comment


      #32
      Melkein samaa ongelmaa omassa -05 2.0TDI BLB(103kW) koneessa. Vika ilmeni ekakerran Ahveniston ratapäivillä kun lähdin kiihdyttämään varikolta radalle, tehot hävisivät, ei ota kierroksia kunnolla mutta mitään vika/merkkivaloa ei syty mittariin. Nilkutin sitten kierroksen loppuun ja varikolla sammutin auton ja kävin ajamassa lenkin kylillä jolloin auto toimi kuten aikaisemmin sekä loppupäivän radalla.
      Seuraavalla viikolla lomareissulla teki tuota samaa muutaman kerran, yleensä liittyi juurikin kiihdytykseen.
      No sitten oli n. kk tauko ettei mitään vikaa ilmennyt ja tähän väliin mahtui myös Alastaron ratapäivä(ei ongelmia), jossa kiitos Jarkon tehtiin ohjelmointi jolla kaivettin hieman lisää voimaa ulos. Tässä yhteydessä luettiin vikakoodit ja niitä ei ollut(tai yksi oli mikä liittyi jarruvalopolttimon palamiseen).
      Nyt sitten aamulla moottoritielle liittyessä(kiihdytys) taas sama vika eli puutuu mutta ei mitään vikailmoitusta mittariin, ajo ekasta liittymästä pois motarilta ja autolle bootti ja taas mennään kuten ennenkin.

      Tämän pitkä alustuksen jälkeen kysyn, että osaako joku heittää hyvän arvion mistä tuota vikaa kannattaa lähteä metsästämään? Auto menee kohta puoleen määräaikaishuoltoon, mutta noilla epämääräisillä vikatilanteilla(ei ilmene joka kiihdytyksen yhteydessä) kuulostaa ihanan kalliilta etsiä vikaa siellä.
      Eniten ihmetyttää tuo kun auto ei mitään vikavaloa sytytä tuosta ja tuon vian ilmeneminen ihan satunnaisesti kuitenkin kiihdykseen liittyen.

      Comment


      • #33
        FYI:nä laittelen vaan, että siskon perheellä ollut -07 Skoda Octavia scout teki ihan samaa. Ja vaihtoivat auton pois liikkeeseen, kun eivät saaneet vikaa korjattua erittäin monen yrityksen jäljiltä. Eli koskaan ei selvinnyt missä se vika tosiasiassa oli?! Tämä vika kyllä ilmeni kaupunkiajossakin, mutta vika siis sama, eli tehot häviää lähes täysin ja auto vikatilaan...

        Comment


          #34
          Mikä muuten tilanne tällä hetkellä pumppusuuttimen vaihdon jälkeen? Kuulisin mielelläni kommentin nykytilasta, sillä itsellä sama vehje ja sama vika.. Mullakin ahtopaineen säätöventtiili meni jo vaihtoon, mutta eipä auttanut. Ei huvittaisi lähteä sokkono vaihtelemaan osia, rahaa saa menemään turhan paljon. :)

          Millainen on muuten kustannusarvio pumppusuutinta vaihdeltaessa?

          Comment


          • #35
            Vikatilaan siirtymistä ei ole enään tapahtunut...muutaman kerran auto on nykäissyt tasakaasulla kolmosvaihteella tai pienemmällä ajettaessa kierrosten ollessa alle 2000rpm, mutta tämä muutama nykäisy on tapahtanut noin 4000km aikana,joten en ole jaksanut asiasta ressata... ja mikä parasta, nyt ilmojen viilennettyä kaikki oireet ovat poistuneet...Kävin vielä varmuuden vuoksi pörhön huoltoneuvojan suosituksesta kaikki sähköliittimet konehuoneesta oxide cleanerin ja paineilman kanssa läpi ja nyt auto tosiaan pelannut moitteetta...Yhden pumppusuuttimen ja johtosarjan vaihto maksoi töineen hieman yli 1000? ja sitä ne on tuntunut muiltakin perivän ko. operaatiosta...

            Comment


            • #36
              Jepjep, taisi olla vähän liian aikaista hehkuttaa tämän vian poissaoloa...Eli auto teki sen taas tänään, reilu 100km ajoa yhteen kyytiin -->vikatilaan...kaupunkipyörittelyssä ei ole ollut mitään ongelmia/oireita, mutta nyt taas kun pidemmän matkaa yhtäjaksoista ajoa (100km), niin auto pamahti vikasietotilaan...Kait se on vietävä taas pörhölle, enpä ole vielä saanut itse diagnoosityökalua hommattua, mutta alkaa vahvasti näyttämään siltä, että se on tämän auton kanssa tarpeen...Oma veikkaukseni alkaa pikkuhiljaa kohdistumaan tuohon DPF pömpeliin...?Kyseisellä pöntöllä kuitenkin jo yli 200tkm takana...

              Comment


              • #37
                Mie meinasin tuon "pönden" tyhjentää autostani....

                Comment


                • #38
                  Minulla myös 125kw 2.0tdi ja ongelmana ollut matka-ajossa vikasietotilaan menoon. Eli kierrokset putoaa ja hehkun valo syttyy. Korjauksena auton pysäyttäminen ja meno jatkuu taas normaalisti, ainoastaan vakionopeuden säädin ei tosin toimi noin tuntiin/100km. Tämä tapahtuu siis aina matka-ajossa ja yleensä vielä kiihdyttäessä (ohittaessa)

                  Olin alussa aivan ranteet auki, mikä vikana. Sain kuitenkin neuvoksi, että kokeile ajaa koko ajan yli 2000rpm, mieluiten lähempänä 3000rpm. Ja toden totta ei ole kertaakaan mennyt vikasietotilaan kun kierrokset ollut korkeammalla. Käytännössä 4 vaihteella vauhtia vähintään 80-90km/h ja esim. kutosta vasta tuossa 130km/h.
                  Vika siis DPF:ssa. Menee kuulemma tukkoon pienemmissä kierroksissa ja "käynnistyy" kun kierroksia reilusti yli 2000rpm.
                  Kannattaa kokeilla tuota jos vika tullut pitkässä ajossa (about 50-150km) ja kierrokset vain parissa tuhannessa tai ali.

                  Comment


                  • #39
                    ^ Tarkemmin ajatellen vika ilmenee tuossa omassa autossani juuri samalla lailla...Ajelee esim 6. vaihteella 100km/h ja tiputtaa 5. vaihteelle ohitusta varten, niin silloin auto menee vikasietotilaan...ja vakionopeuden säädin ei tuossakaan pelaa vähään aikaan...

                    Auto lähtee kuitenkin ensi viikolla laatikko/peräöljyjen vaihtoon merkkiliikkeeseen, niin saavat samalla lukasta koneella, että mikäs tuossa autossa on DPF:n täyttöaste...Jotain tuolle kuitenkin on tehtävä, aikasta v-mäinen vika kun lähtee pidempää matkaa taittamaan...Eikä kuitenkaan viitsisi satoja kilometrejä 3000rpm huudattaa...

                    Mielessä olisi hommata rajan toiselta puolen käytetty vähän ajettu (alle 100tkm) hiukkasloukku, kun niitä sieltä saa 300-400?...Pönttö pesuun ja liotukseen ja paikalleen...en mielellään maksa sitä 1500? uudesta kun tuollaisesta vähän käytetystäkin saa melkein uuden veroisen asiallisella pesulla ja putsauksella...Paikallaan olevan voikin sitten puukottaa tyhjäksi ja tulevaisuudessa amputoida koko systeemin moottorinohjausjärjestelmästä...

                    Comment


                    • #40
                      Jos jollain olisi tuollainen romu DPF joutilaana niin sellainen kiinnostaisi...voisi vähän tutkia sisälmyksiä ja ehkä tyhjätä valmiiksi tulevaisuutta varten :)

                      Comment


                      • #41
                        Sellaset ohjeet sain lastuttajalta että ennen uuden ohjelman asennusta pönttö tyhjäksi.. Minulla ei ole vielä temppuillut, autolla ajettu 140tkm..

                        Comment


                        • #42
                          Alkuperäinen kirjoittaja tommy70 Näytä viesti
                          Olin alussa aivan ranteet auki, mikä vikana. Sain kuitenkin neuvoksi, että kokeile ajaa koko ajan yli 2000rpm, mieluiten lähempänä 3000rpm. Ja toden totta ei ole kertaakaan mennyt vikasietotilaan kun kierrokset ollut korkeammalla. Käytännössä 4 vaihteella vauhtia vähintään 80-90km/h ja esim. kutosta vasta tuossa 130km/h.
                          Vika siis DPF:ssa. Menee kuulemma tukkoon pienemmissä kierroksissa ja "käynnistyy" kun kierroksia reilusti yli 2000rpm.
                          Se pönttö menee tukkoon koska pienemmillä kierroksilla lämmöt on pienemmät, ja silloin hiili ei pala tuhkaksi, vaan täyttää pönttöä. Kun ajetaan kovemmilla kierroksilla, lämmöt nousee tarpeeksi korkealle ja poltto tapahtuu koko ajan.

                          Auto menee vikatilaan kun "virallinen" poltto on käynnissä, eli siis polttoaineen jälkisyöttöä tehdään. Silloin kun poltto on päällä, ei tehot riitä auton kiihdyttämiseen 5 ja 6 vaihteilla, ja kun väkisin poljetaan sitä kaasua, ei ahtopaineet jaksa nousta ylös, ja sen seurauksena auto menee vikatilaan. Jos taas vaihtaa reilusti pienemmän vaihteen (3-4) niin ahdot jaksaa nousta, samoin polttotapahtuma lopetetaan siinä 3000rpm paikkeilla, ja meno jatkuu täysin normaalina.

                          Eli nuo vikatilat voi välttää, kun huomaa ajoissa (kaasu ei vastaa normaalisti) milloin poltto on päällä, eikä silloin edes yritä nostaa nopeutta ilman, että suosiolla laittaa pari pykälää pienempää. Jos polton aikana painaa pedaalia lattiaa kohden muutamankin sekunnin ajan isolla vaihteella, niin vikatila tulee melko varmasti.

                          Comment


                            #43
                            Alkuperäinen kirjoittaja tommy70 Näytä viesti
                            Minulla myös 125kw 2.0tdi ja ongelmana ollut matka-ajossa vikasietotilaan menoon. Eli kierrokset putoaa ja hehkun valo syttyy. Korjauksena auton pysäyttäminen ja meno jatkuu taas normaalisti, ainoastaan vakionopeuden säädin ei tosin toimi noin tuntiin/100km. Tämä tapahtuu siis aina matka-ajossa ja yleensä vielä kiihdyttäessä (ohittaessa)

                            Olin alussa aivan ranteet auki, mikä vikana. Sain kuitenkin neuvoksi, että kokeile ajaa koko ajan yli 2000rpm, mieluiten lähempänä 3000rpm. Ja toden totta ei ole kertaakaan mennyt vikasietotilaan kun kierrokset ollut korkeammalla. Käytännössä 4 vaihteella vauhtia vähintään 80-90km/h ja esim. kutosta vasta tuossa 130km/h.
                            Vika siis DPF:ssa. Menee kuulemma tukkoon pienemmissä kierroksissa ja "käynnistyy" kun kierroksia reilusti yli 2000rpm.
                            Kannattaa kokeilla tuota jos vika tullut pitkässä ajossa (about 50-150km) ja kierrokset vain parissa tuhannessa tai ali.
                            Jos auton ei ole uusittu pakokaasujen paine-eroanturia -G450, kannattaa se uusia.
                            Vaikka vikakoodeja ei tule, se saattaa sekoilla itsekseen ja aiheuttaa regenerointiin häiriöitä.
                            Anturin uusinnan jälkeen se pitää sopeuttaa, joko VAS testerillä tai vastaavalla.

                            Edit: Regenerointi pitäisi mennä päälle kun kierroksia on yli 1800rpm ja nopeus yli 30-40km/h sekä ajo tasaista. Ei ole tarvetta huudattaa 3000rpm jotta alkaisi, jos auto on ehjä. Pakolämmöt tällöin yli 600-astetta.

                            Comment


                            • #44
                              ^^ Tuo on kyllä järkeenkäypä selitys näihin mystisiin vikatiloihin...Huomenna Pörhölle aikaa varailemaan...Uutta, vähän ajettua pönttöä tässä kattellu, pitänee laittaa tiluuseen, kielimuuri vain vähä jännittää...:)

                              Comment


                              • #45
                                Ei ole tarvetta huudattaa 3000rpm jotta alkaisi, jos auto on ehjä.
                                Regenerointi lopetetaan kun kierrokset tulee sinne 3000 rajalle. Paine-ero anturin toimintaa voi tarkkailla vcds:llä.

                                Yllämainitusta syystä auto ei myöskään mene vikatilaan kiihdyttäessä, josta jo kirjoitin.

                                Comment


                                • #46
                                  Aluksi itsekkin ajoin kutosella satasen rajoitus alueella, mutta kun tuota ongelmaa alkoi tulla siirryin korkeimmille kierroksille. Käytännössä minulla tarkoittaa, että yritän katsoa kierroksien olevan n.2600rpm matka-ajossa. (5:lla vauhtia n 115-118km/h ja kutonen silmään yli 125km/h vauhdissa)
                                  Aluksi luulin, että vaikuttaa kulutukseen lisäävästi, mutta ei mitään vaikutusta ainakaan minulla. Ja esim. jos ajaa n. 85-90km/h nelosella, (silloin kierokset se 2500-2600) kulutus jopa hieman pienempi kuin ajattaessa vitosella samaa nopeutta. Onko sitten moottorille huonompi...

                                  Kuulin myös, että pitää pudottaa kiihdyttäessa vaihdetta pienemälle, mutta joskus esim 5:lla ajaessa pitkän matkaa, laittaessa vain vähän kaasua lisää on mennyt vikasietotilaan. Joten olen ottanut varman päälle ja ajanut sitten isommilla kierroksilla (2600rpm)
                                  Ajan kuukaudessa n 4000-5000tkm ja ajotyyliini mukaisesti "joudun" paljon ohitustilanteisiin, joten en halua toista kertaa tilannetta, että olen toisella kaistalla juuri ohittamassa ja vastaan on tulossa auto ja lisäksi oma menee samalla vikasietotilaan.....

                                  Comment


                                  • #47
                                    Käyttöohjekirjassa kerrotaan jos DPF valo syttyy niin tulisi ajaa vähintään 15 min kierrokset 2000-2500 rpm välillä, jolloin pakolämmöt ovat riittävän korkealla jotta regenerointi tapahtuisi. Sit varmaan jossain vaiheessa se purkki on niin täys että ei auta regeneroinnit tai muut toimenpiteet paitsi vaihtaminen tai tyhjentäminen.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Jepjep, suutin nro 2 taisi päättää sitten tänään antautua...Tai noh, tarkkaa vikadiagnostiikkaa ei ole vielä tehty, mutta huomenna auto saadaan työn alle...Auto hyytyi kesken ajon, ei vastannyt enään kaasuun ja mittaristossa paloi hehkutuksen ja laturin merkkivalo...Sammua pätkähti sitten, eikä enään millään käyntiin...Haiskahtaa vahvasti suutinvialta, mutta huomenna saatanee varmuuden asiaan...

                                      Kysymys kuuluukin; olettekos löytäneet jostain marmoritiskiä halvemmalla noita pumppusuuttimia...?

                                      Comment


                                      • #49
                                        Saakos udella paljonko autolla on ajettu?

                                        Comment


                                        • #50
                                          Oli viikonloppuna Sawossa puhetta ettei niitä taida vielä saada muualta ku marmorilta.. 575? ..elämä on.. ;)

                                          Comment


                                          • #51
                                            Saakos udella paljonko autolla on ajettu?
                                            Hieman yli 200tkm...Alle 10tkm sitten vaihdettu edellinen suutin...

                                            http://fuelinjectionspares.com/latestoffers

                                            Tuolta sais 295? kappalehintaan uudet...Vaan ylläriylläri, kaikki loppu tällä hetkellä...Tuohon hintaan tilaan kyllä kaikki loput 3kpl, kuulemma 200-250tkm välillä mennyt joiltakin vuorotellen kaikki 4kpl vaihtoon...

                                            Comment


                                            • #52
                                              Mie laitoin just tuonne kyselyä menemään. Ihan varmuudeks.. ;) Käypänen hinta heillä sit on..

                                              Comment


                                              • #53
                                                Tunnin tutkiskelun jälkeen soittivat korjaamolta, että auton voipi noutaa...Pari vikakoodia oli muistissa P1040 (suihkutusventtiilit, ryhmä 1, vikaa virtapiirissä) ja P2146 (suihkutusventtiilien jännittensyöttö, syl.lohko 1, katkos)...Vikamuistia ei oltu voitu tyhjentää ennen kuin akkuun oli ladattu enempi virtaa, mutta akun latauduttua vikamuisti onnistuttiin tyhjentää ja auto saatiin käyntiin. Vikakoodeja ei enää tämän jälkeen esiintynyt. Laittoivat Forte Dieseliä polttoaineen sekaan ja koeajolla auto pelannut normaalisti...Itsekkin tuli tänään reilu 60km pyörittyä ja auto pelasi normaalisti...Latausvirtakin ok, 13,8V...

                                                Meinasivat, että vika olisi vikakoodien perusteella ollut ennemminkin suuttimien virransyöttöpiirissä kuin itse suuttimissa...Suuttimien johtosarjahan tuohon vaihdettiin edellisen suuttimen vaihdon yhteydessä, tuskin vika siinä, mutta voihan se tietty olla edempänäkin...?Mitäs arvelette...?Käskivät tarkkailla tilannetta...Taidan nyt kuitenkin ihan vain varmuuden vuoksi tilata ainakin yhden suuttimen tuolta varalle, kaupaksihan sen kyllä luulis saavan jos itselle ei (toivottavasti) tule tarvetta...:)

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Huh, huh... vähän kuulostaa ikävältä näiden 2.0tdi koneiden suutinongelmat. Puhutaan kuitenkin melko arvokkaasta remontista, kun ne kaikki joutuis vaihtamaan. Tulikohan sittenkin valittua auto väärällä moottorilla? Sitä vaan aatteli, että diesel kestää satoja tuhansia ja tätä vag konsernin 2.0 konetta on tosi monessa taksissakin.

                                                  Ois ehkä sittenki pitäny ottaa 2,7tdi... tai mersu tai bmw :).

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    ^ Tuota on tullut itsekkin pähkäiltyä monet kerrat, mutta kyllähän se mieli muuttuu aina kun hyppää tämän auton rattiin...:) Sopii kyllä omaan käteen tämä pirssii paremmin kuin mikään muu koeajamani automerkki/malli...EHKÄ sitä on valmis sitten maksamaan ja kärsimäänkin nämä tyyppiviat, jotka ovat auton mukana tulleet...Kallista...elämä on...Nettiselailulla ja ulkomaankaupalla näissäkin vioissa voi näköjään kuitenkin säästää isoja tukkoja rahaa...

                                                    Tosin eilen kun lueskelin vielä RS Skoda foorumia, niin ei heilläkään helppoa ole ollut...Suuttimia paukahellut 60-100tkm ajetuista autoista, melkoinen kiroaminen sielläkin foorumilla kävi...Samat palikathan niissäkin lymyilee pellin alla...

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Gekkonen: Vikakoodi viittaa kyllä siihen, että kohta napsahtaa uudestaan. Onko suuttimien johtosarja uusittu viime suuttimen uusinnassa?

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        ^Sanos muuta, ja tähän varauduttiin...ja nyt hinuri odottaa pihassa...jatkamme siis matkaa sen lavalla kohti Audicentteriä...

                                                        Niin ja johtosarja uusittiin edellisen suuttimen uusinnan yhteydessä...Voi v**tu!

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Vika selvisi, 3 sylinterin suutin pimeenä...Only 2 more to go...

                                                          Edittiä:Soittelivat audicentteriltä, että suutin vaihdettu, auto saatu käyntiin, mutta ravistaa autoa tyhjäkäynnillä todella voimakkaasti...Eli eivät suosittele lähteä ajamaan sillä...huomenna jatkavat vian selvittelyä...mahdollisestyi jumittavaa 2-massaa epäilivät...

                                                          Miten v**ussa se 2-massa on voinut yhtäkkiä jumittaa kun auto kävi tasaisesti ja pelasi moitteetta ennen kuin saamui tämän suuttimen pimentymisen myötä!!??Ajoitukset ja suuttimet kuulemma tarkastaneet kertaalleen, että niissä ei pitäisi olla vikaa...Tämähän tästä vielä puuttui...
                                                          Viimeksi muokannut Gekkonen; 25.11.2010, 17:02. Perustelu: Lisäystä tarinaan...

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Jep, elikkäs tutkivat autoa vielä perjantain, mutta eivät saaneet auton ravistusta korjattua...Soittivat ja sanoivat, että ota auto viikonlopuksi ajoon ja jos ravistelu ei ajamalla lopu, niin ota maanantaina yhteyttä (!!????)...Olin, "hieman" ihmeissäni, että keskeneräinen työ luovutetaan "koeajoon" asiakkaalle..."Ajamalla se 2 massavauhtis saattaa irrota jumituksesta"...Noh, käynnistin auton centterin pihalla ja huomasin heti, että tyhjäkäynnin ääni oli paljon karkeampi kuin ennen...Lisäksi tyhjäkäynti oli hieman normaalia korkeampi...Auto tosiaan hytkyi tyhjäkäynnillä, mutta ehkä kuitenkin vähemmän mihin olin varautunut...

                                                            Noh, reilun 20km testilenkki ja perstuntumalla sekä käyntiäänestä päätellen DPF:n poltto kytkeytyi päälle, jolloin auto alkoi ravistaa todella voimakkaasti tyhjäkäynnillä...Tuntui kuin yksi sylinteri olisi ollut kokonaan pois pelistä ja tämä tuntui jo heikkona kaasun vastaamisena...Lisäksi kun autoa kierrätti yli 2000rpm, niin auton käyntiääni muuttui todella teräväksi, dieselimäiseksi nakutukseksi, jolloin päätin ajaa auton parkkiin enempien vaurioiden välttämiseksi...Huomenna siis hinurilla auto takas centterille...Polttoainelinjan painemittauksilla kuulemma aikovat jatkaa jos hytkyminen ei viikonlopun aikana ole loppunut...Nyt auto kuitenkin siinä jamassa, että metriäkään en itse uskalla sillä ajaa...Ei tämä kyllä tosiaankaan miltään 2 massavauhtis vialta enää kuulosta...

                                                            Tekisi mieli avautua Audi centterin toiminnasta tässä tilanteessa, mutta koska kirjainmerkit olisivat suurimmaksi osaksi ***, niin jätämpä väliin...

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Vika löytyi jälleen...Myös 2 ja 4 sylinterin pumppusuuttimet paskana...Karkea käyntiääni johtui toisen suuttimen jumittavasta palautusjousesta...Kertokaas joku viisaampi, että yritetäänkös tässä nyt kojjata apinaa vai voiko olla niin huono tuuri, että kaikki 3 suutinta paukkuu samanaikaisesti!?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X