Päivitin otsikkoa, jos jollakulla on vastaava probleema joskus.
Noniin. Luulin ajaneeni opiskelijavalo päällä vähän liian kauan, ja auto ei aamulla startannut.sahasi vain. Okei, illalla kannulla naftaa tankkiin, sama homma. Nyt nousi ihmetys.
Filtterissä oli ainetta, lisäsinkin vielä, ei vieläkään.
Pultti auki ruiskupumpun päältä, linjan päästä ei tule mitään kun kaveri koitti startata.
Kysymys kuuluukin, pitäiskö ruiskupumpun vetää vai tankkipumpun työntää tuohon kohtaan?
Eikös tämän itse pitäisi ilmata, vaikka tyhjä olisi tankki ollutkin? Tosin, tyhjän tankin teoria alkaa tuntua epätodennäköiseltä?
Ei vikakoodeja, mitään normaalista poikkeavaa ei ole ollut paitsi satunnainen vingahdus startatessa, luulin ja luulen edelleen tuulettimen hihnaksi tai jotain.
Mitään ei näytä vuotavan mistään. Vag- com antaa startatessa ruiskutusarvoja jotain 33 tms...tiedä sitten mitä se on. sama arvo "start injection" ja se toinen "injection".
Hihnat paikallaan ja yhtenä palasena. edit_ ainiin, ei vikakoodeja.
Onko näissä joku hajoava rele jossain, mikä säätelee pa-syöttöä? Volkkareissa joku 109 main power supply rele on temppuillut...
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=300195
Vai onko jompikumpi pumppu kaput? Vai olikos tässä edes erillistä siirtopumppua?
Kilsoja takana 167tkm.
kiitos
t suu auki ja huuli pyöreenä.
Noniin. Luulin ajaneeni opiskelijavalo päällä vähän liian kauan, ja auto ei aamulla startannut.sahasi vain. Okei, illalla kannulla naftaa tankkiin, sama homma. Nyt nousi ihmetys.
Filtterissä oli ainetta, lisäsinkin vielä, ei vieläkään.
Pultti auki ruiskupumpun päältä, linjan päästä ei tule mitään kun kaveri koitti startata.
Kysymys kuuluukin, pitäiskö ruiskupumpun vetää vai tankkipumpun työntää tuohon kohtaan?
Eikös tämän itse pitäisi ilmata, vaikka tyhjä olisi tankki ollutkin? Tosin, tyhjän tankin teoria alkaa tuntua epätodennäköiseltä?
Ei vikakoodeja, mitään normaalista poikkeavaa ei ole ollut paitsi satunnainen vingahdus startatessa, luulin ja luulen edelleen tuulettimen hihnaksi tai jotain.
Mitään ei näytä vuotavan mistään. Vag- com antaa startatessa ruiskutusarvoja jotain 33 tms...tiedä sitten mitä se on. sama arvo "start injection" ja se toinen "injection".
Hihnat paikallaan ja yhtenä palasena. edit_ ainiin, ei vikakoodeja.
Onko näissä joku hajoava rele jossain, mikä säätelee pa-syöttöä? Volkkareissa joku 109 main power supply rele on temppuillut...
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=300195
Vai onko jompikumpi pumppu kaput? Vai olikos tässä edes erillistä siirtopumppua?
Kilsoja takana 167tkm.
kiitos
t suu auki ja huuli pyöreenä.
Comment