Tilasin 3mm shimmin öljypumppuun rostenilta, onko kukaan ottanu käyttöön. http://rosten-performance.com/produc...ilpump-5cyl-2/
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
R5 tdi vireistämis mietteitä
Collapse
X
-
Nyt kun taas muiden projektien ohella herättelen audismia henkiin niin löytyiskö osanumeroita S2 vakio tai SRE levylle ja asetelmalle jotka käy syvennyksellä olevaan vauhtipyörään? Onko S2 3b:ssä sellainen vai suora limppu? Kävin tänään kotitiellä ajelemassa A6:lla. Leima on nyt kylmä, 19. päivä voisi hakea siihen pitkän leiman. Kyllä tuo hieman piristetty AEL tuntuu mukavalta kun on tullut ajeltua 190 200D:llä tämä kevät :D
Comment
-
Itelläni on AEL:n perässä 100:n AAT:n kiinteä poteronmallinen vauhtipyörä ja siinä 724 SRE-asetelma ja siihen käypänen SRE-massalevy. Levyn numeroa en muista, mutta se löytyy Sachsin pdf-luettelosta googlella. Tuolle luvataan kestoksi 520Nm mutta tuntuisi enemmän pitävän, saa nähdä joutuuko kohta taas päivittämään järeämpään...
Comment
-
Mulla vois olla kohta jäämässä ylimääräiseksi bolt on ahdin AEL moottoriin. Tuottoa riittää jonkinmatkaa yli 200hv ja varsin passeli ajettavuudeltaan ihan käyttis autoon. Pelaa ihan hienosti vakio moottorissakin, mutta suuttimien kanssa parhaimmillaan. Jos kiinnostaa niin jatketaan yv:llä.
Comment
-
-
Juu ebaystä kattelinkin jo kytkimien hintoja.. Pitäis myös saada joku deletoimaan tuo ilmamassamittari turbon tieltä. Viritys jäi kesken aikaisemmin kun en silloin löytänyt 8bit ecuun apuja..
Comment
-
Pitääpä kysellä tuota maffijuttua häneltä, tästä on kai pari vuotta kun juteltiin sun kanssa pakosarjajutuista ja maf-delete ei silloin vielä onnistunut niin jäi tämäkin homma kesken..
Comment
-
Cosworthman: jos kysyt siitä AEL:n ecun ohjelmoinnista Hatemilta tai joltain muulta niin ilimottelehan mikäli siihen löytyy apuja. Itelläkin pitäisi saada boksi ohjelmoitua uudelleen, jos sillä saisi mm. parempien ennakkokarttojen avulla lisää voimaa vähemmällä savulla.
Itse otin läppä-MAF:in pois Holsetin edestä. Laitoin sen irralleen konehuoneeseen sekä lukitsin läpän auki-asentoon nippusiteillä ja jätin MAF:in liittimen paikalleen. Ei vaikuttanut mulla mitenkään syöttöihin tai toimintaan, vaikka kuvittelin syötön säätyvän läpän asennon mukaan :D Joko mulla on vikaa jossain tai sitten se MAF on näissä vain EGR:ää varten...
Comment
-
Juu ilmottelen miten tuon ohjelmoinnin kanssa käy.. Tuo nippusidepatentti pitääkin kokeilla heti että vaikuttaako mulla mitään. eipä tullut noin helppo konsti edes mieleen :D Taidan vihdoin päästä sovittelemaan uutta puhallinta paikalleen.. Holset hy35 9cm pakopesällä..
Comment
-
Tuota imusarja-asiaa en ole tarkemmin vielä pähkäillyt..Meinasitko laittaa tuonne minkäänlaisia imutorvia? Tuplaplenumi olis kyllä hyvä ilman jakautumisen kannalta jos tila vaan riittää..
Comment
-
Tärkeämmät nuo torvet taitaa ollakin bensamoottorissa. Vaihtelin kaverilta V70 imusarjan A6 imusarjaan niin mullakin on nyt sellainen, laittelehan kuvia kun homma etenee..
Comment
-
Joskus noita ECU hommia tutkailin, enää ei taas muista aiheesta tuon enempää :) Jos joku haluaisi hyvän R5 tekniikan, mistä ottaa voimaa, niin tuo oma peli alkaa olemaan valmis lähtemään seuraavalle harrastajalle. Ei enää aika riitä näihin hommiin. En tuota laita erikseen myyntiin, mutta privalla voi tiedustella.
Comment
-
Joo Miettisen Hannu on noita softa hommia jokusen tehnyt. Itsekin oman viemässä Hannun käsittelyyn piakoin. Oli puhetta maf hommasta, niin kommentoi ettei oikein järkevästi saa poistettua tuolla omalla eculla. Ja sellainen nippelitieto tuli myös että rajoitinta tuosta ei saa 5355rpm korkeammalle.
Comment
Comment