Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.5tdi AFB ja alavääntö hukassa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.5tdi AFB ja alavääntö hukassa

    tuo kulkine ei alhaalta mielestäni väännä juuri mitään,en tosin tiedä mistä pitäs alkaa vetään mutta mulla ei juuri alle 2500 tapahdu mitään..

    kuuluuko olla tollanen tosiaan???? epäilen suuresti ettei...

  • #2
    Onko auto uusi sinulle? Tuo yhdistelmä 2,5TDI ja Tiptronic on hiukan sellainen jännä. Aluksi tuntuu ettei auto kulje mihinkään juurikin 2. vaihteella kiihdyttäessä normaalisti 1500-2500rpm ja tuntuu että kaasun painaminen ei vaikuta lainkaan. Vielä kerran quattro hankaa vastaan viemällä loputkin tehon rippeet.

    Comment


    • #3
      muutaman kuukauden ollut mulla,ja 6 lovinen manuaali,tuntuu vaan niin vaisulta ku toi emännän bensa passatti lähtee sujuvasti alta tonnista vetään=)

      Comment


      • #4
        Itsellä nimenomaan alta kahden tonnin jengalla veto parani tuntuvasti maffin vaihdolla. Jos kovinkin vanha niin kannattaa kokeilla.

        Comment


        • #5
          samaa epäilin,paree hommata uus,ei siinä korkealta tipahda

          Comment


          • #6
            Paljonko ajeltu? Tuossahan on se juuttuvasiipinen vnt(ahdin), vois kokeilla putsata. Maffi on sitten vaihto-osa, muistaakseni, ota vanha mukaan kun pörhöllä käyt.
            Viimeksi muokannut sakarivo; 16.4.2010, 20:26. Perustelu: on turhaa

            Comment


            • #7
              ajettu on ja paljon;)

              Comment


                #8
                Eihän tämä nyt mikään hirmu tykki aivan pienillä kierroksilla ole, mutta kyllä se siinä heti 1500rpm jälkeen aika kivasti heräilee. Eiköhän tuo MAF kantsi ihan ekana vaihella. Sattuisko Moto-Dieselistä saada sen pelkän anturiosan? Vai onko koko puljua enää olemassakaan siellä Kokkolassa?

                Comment


                  #9
                  Meikäläisen AKE lähtee vetämään hienosti n. 1400rpm kohdalta. Luulisi, ettei kunnossa oleva AFB tuosta paljoa jää.

                  Comment


                  • #10
                    ronde,on moto-dieseli vielä voimissaan,pitääpä käydä kysäseen ku ehtii
                    Viimeksi muokannut janne.p; 18.4.2010, 08:15.

                    Comment


                    • #11
                      Ai, mä luulin ettei A6:stakaan olisi saanut quattrona manuaaliaskilla..

                      Comment


                      • #12
                        tuo tuossa pihassa on ainakin sangen vahvasti manuaali;)

                        Comment


                        • #13
                          Minulta Janne saat halvalla uuden maffin jos on tarvetta ( ois hyllyssä yksi ylimääräinen uusi)

                          Comment


                          • #14
                            voisihan sitä kokeilla,ei siinä korkealta tipahda=)vai? ;)

                            Comment


                            • #15
                              Ööö, mikä on maffi? ja mitä se ohjaa, tyhmä kysymys mut uus asia , mullakin tuntus olevan toi alavääntö hukassa

                              Comment


                              • #16
                                Ilmamassamittari, eli mittaa paljonko kone imee ilmaa ja säätää syöttöä sen mukaan.

                                Vanhemmissa on vielä läppämalli, joka taas on ilmamäärämittari. Vai meniköhän se noin päin.. :) Saman asian kuitenkin tekee. Jos tuo MAF ei anna tarpeeksi suurta tietoa, ei ecu anna syöttöä riittävästi.

                                Comment

                                Working...
                                X