Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

EGR död?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • EGR död?

    auto ei anna välillä kierroksia niinkuin olisi löpö loppumassa ja ne jää 3 tonniin, mutta välillä toimii moitteettomasti. Moottorinvikavalokin syttyi. Vikakoodin luettua antoi seuraavaa: pakokaasujen kierrätyksen potentiometri G212 signaali liian suuri.

    Eli syynä EGR:kö ? mistä tuo EGR:n liitin löytyy jos koittais puhistella sen mahdollisesta kosteudesta?

    Ja jos tuo EGR on kokonaan pimeä niin jos joku viisas tietäis sanoa mistä syystä tuo EGR menee hajalle? Vai onko syynä vain se, että se vain joskus menee.

    Moottori on 2,0tdi (BRD) -07 Q

    #2
    ne vaan hajoo ja siten aina parempi ottaa pois käytöstä ja tulpata viel mekaanisesti.

    Comment


    • #3
      no kävi tuokin tulppaaminen mielessä mutta sehän heittää sitten koko ajan vikakoodia kehiin siitä. korjatkaa jos olen väärässä. Joten ajattelin saada sen toimimaan ihan tuon EGR:n kanssa.

      osaako sitä kukaan kertoa missä ne liittimet on niin vois koittaa puhistella niitä ennen kuin vien sen ma huoltoon jossa ne todennäköisesti vaihtaa uuden kalliin EGR:n tilalle..

      Comment


        #4
        No siis se pitää softaa modata, muutenha siitä joo tulee vikakoodia.

        Comment


        • #5
          Oletko saanut ongelmaa ratkaistua? EGR:n liitin on ainakin omassa B7 2.0 tdi (BLB) koneessa egr:n alapuolella. Tekeekö kukaan muuten pelkkää egr:n disablointi softamuutosta vai tehdäänkö se pelkästään lastutuksen yhteydessä?

          Comment


          • #6
            Joop niin näyttää olevan tässäkin mallissa, mut homma tuli kuntoon uudella EGR:llä :) kiitos kuitenkin..
            En jaksanu vatvoo ongelmaa kun tarvitsin auton ajoon pikaisesti.
            Oisin itsekin kiinnostunut tuosta EGR softamuutoksesta jos jollakulla sattuis olemaan tietoa..

            Comment

            Working...
            X