Reilu kuukausi sitten meni 2.0 TDI (A6 vm -05) suojatilaan. Moottorin kuva syttyi mittaristoon, syynä EGR vika. EGR vaihdettiin, 5000 km matka-ajoa meni ongelmitta ja nyt taas suojatila päälle. Moottorin kuvaa tosin ei taulussa, joten vika ilmeisesti muualla kuin pakokaasupuolella. Kun auton sammuttaa niin uudelleen ajoon lähtiessä pelittää taas normaalisti määrittelemättömän ajan, kunnes tehot taas häviää. Suojatila näkyy pudottavan ahtopaineet alas ja rajoittavan kierrokset 3 tonniin.
Ensi viikolla vikakoodin lukuun.
Tehdäänpä ajankuluksi TOP 5 -lista suojatilan tyypillisimmistä aiheuttajista.
1. EGR
2. MAF?
3. ?
4. ?
5. ?
Mielipiteitä?
Ensi viikolla vikakoodin lukuun.
Tehdäänpä ajankuluksi TOP 5 -lista suojatilan tyypillisimmistä aiheuttajista.
1. EGR
2. MAF?
3. ?
4. ?
5. ?
Mielipiteitä?
Comment