Autoni nykii muutaman sekunnin kun tasakaasulla painaa kaasun pohjaan.
Olen vaihtanut autoon pa-suodattimen ja mafin. Mafin vaihdoin koska auto toimii hienosti, kun mafin liitin oli irti.
Haluaisin kokeilla sulkea egr-venttiilin kokeilumielessä eli tiedän kyllä että siitä tulee vikavalo mutta se ei haittaa. Eli voisiko joku vääntää rautalangasta miten BLB-koneessa egr:n saa pysymään kiinni. En löytänyt mitään alipaineletkua, minkä irrottamalla egr saisi pysymään kiinni kuten poikittaiskoneisissa 2.0 tdi:ssä.
Autolla pitäisi lähteä huomenna lappiin eli pikaiset neuvot ovat erittäin tervetulleita!
Olen vaihtanut autoon pa-suodattimen ja mafin. Mafin vaihdoin koska auto toimii hienosti, kun mafin liitin oli irti.
Haluaisin kokeilla sulkea egr-venttiilin kokeilumielessä eli tiedän kyllä että siitä tulee vikavalo mutta se ei haittaa. Eli voisiko joku vääntää rautalangasta miten BLB-koneessa egr:n saa pysymään kiinni. En löytänyt mitään alipaineletkua, minkä irrottamalla egr saisi pysymään kiinni kuten poikittaiskoneisissa 2.0 tdi:ssä.
Autolla pitäisi lähteä huomenna lappiin eli pikaiset neuvot ovat erittäin tervetulleita!
Comment