Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Mikäs juttu muuten tuo on, että diesel on "multi" ja tavallinen täyssynteettinen? Kun öljy minun ymmärtääkseni joko on synteettistä tai sitten se ei ole. Ja nyt toinen on ja toinen ei ole, vaikka Diamondia molemmat. En ole huomannutkaan tuota aiemmin.
Syntteettinen on hiukan hämäävä määritelmä. Maasta riippuen saa mainostaa eri perusteilla onko syntteettistä vai täyssynteettistä yms. Käsittääkseni Saksassa vollsynth on täysin synteettistä, Suomessa saa olla muutakin. "Synteettisen" voi valmistaa eri tavoilla ja eri aineista, eli eipä tuo kerro öljystä juuri mitään
Eihän tavallisessa Diamondissa ja Diesel Diamondissa juuri muuta eroa ole, kuin että Dieselversiossa on lisäaineistusta pumppusuuttimia ja DPF:ää varten.
Kaikkiin DPF autoihin Dieselversio ei kuitenkaan taida soveltua.
Eli jakajapumpullisiin käy vallan mainiosti pelkkä Diamond.
On kai siitä ollut jossain juttua, että olis ihan myyntikikkakin tuo Dieselversio mutta kannattaako sitä miettiä, jos hintaeroa on pari euroa.
Suosituksia että kumpaa koneeseen, castrolia vai diamond dieseliä? Auto on A4 B7 2.0tdi (BLB-kone, 103kw vakiona mutta lastutettu) -05 ja kilometrejä mittarissa 265tkm ja vaihtovälinä 15tkm (jatkossa ajattelin 10tkm vaihtoväliä )..
Comment