Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Outo sammuminen moottorin kierrätyksen jälkeen.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Outo sammuminen moottorin kierrätyksen jälkeen.

    On profiilin Audissa (A6, 2.5TDI V6 Avant (AFB)) ilmennyt sellainen "ominaisuus" että kun antaa koneelle kunnolla hönkää paikkalla ollessa ja tämän jälkeen nostaa jalan kaasulta, niin moottori sammuu. Tämän jälkeen kun uudelleen käynnistää niin joutuu sahata jokusen sekunnin ennen kuin taas hörähtää. Jotenkin oireista päättelisin että kysessää olisi jonkinlainen ilmavaiva, mutta luulisi sen oireilevan myös normaalikäytössä. Normaaliajossa ja käytössä ei mitään ongelmia esiinny ja kaikki tuntuu toimivan niin kuin pitääkin. Naftasuodatin on vaihdettu 1kk takaperin joten siitäkään se ei voine johtua (samanlainen oire oli myös ennen vaihtoa). Missähän päin mahdollinen vuoto voisi olla joka tällaista aiheuttaa, vai onko jossain päin polttoainelinjaa joku toinenkin suodatin joka jotenkin tukossa saattaisi olla?
    Viimeksi muokannut Ronde79; 17.2.2010, 10:48. Perustelu: Auton tiedot lisätty viestiin, yleisön pyynnöstä.

  • #2
    Varmaan tuosta profiilin ensimmäisestä Audista puhe.. kannattaa viestissä mainita auton tiedot, kun profiilin auto(t) ajan myötä vaihtuu kuitenkin. Ongelmaan en tiedä sanoa mitään.

    Comment


      #3
      Tarvikesuotimet vuotaa kai lähes järjestään.
      Sit ne suuttimien kangaspintaiset paluuletkut uusiksi ja tuloputkeen takaiskuventtiilit.

      Comment


        #4
        Naftaletkut on vaihdettu, ja PA-suodattimen vaihdon jälkeen ilmakuplat katosivat ainakin silmämääräisesti noista läpinäkyvistä PA putkista. Tuo takaiskuventtiilin asentaminen on vielä tekemättä. Sitä vois kyllä kokeilla kunhan vaan tuo lämpötila nousee lähemmäksi nollaa kuin -30. Sinänsähän tämä "vika" ei käyttöä millään tavalla haittaa.

        Comment

        Working...
        X