Profiilin mukainen 135tkm ajettu A4 2.0 TDi on alkanut ravistamaan, kun ajaa 6-vaihteella mäkisessä maastossa - vauhti suunnilleen 100km/h ja kierrokset vajaassa 2000:ssa. Eli käytännässä ravistus ilmenee, kun tarvitaan maksimi vääntöä. Ravistelu on sitä luokkaa, että on pakko vaihtaa pienemmälle. Jonkin verran tuota on ilmennyt myös vitosella ja jopa nelosellakin. Tyhjäkäynnillä ei ilmene mitään ylimääräisiä puisteluja tai ääniä.
Kellään kokemuksia vastaavasta? Itse veikkaisin vauhtipyörää, mutta voisiko vika olla myös kytkimessä tai jossain ihan muualla?
Kellään kokemuksia vastaavasta? Itse veikkaisin vauhtipyörää, mutta voisiko vika olla myös kytkimessä tai jossain ihan muualla?
Comment