Nyt rupee oma järjen juoksu lyömään tyhjää.
Eli ongelmana oli aavistuksen heikko alavääntö passatissa.
Selvis sitten toisen remontin yhteydessä että joku Hans Lederhosen oli käynyt säätelemässä ahtimen säätötankoa, ja tarkemmin tarkasteltuna myös rajoitinruuvia.
Nyt kaipaillaankin apua muutamaan polttavaan kysymykseen jotta saisin tuon säädettyä oikein.
Eli,
- Mitä pitäisi vagcomin näyttää Group 011 tyhjäkäynnillä Actual Intake Pressureksi?
- Mille tasolle pitäisi ahtojen piikittää samaa grouppia loggaamalla?
Auton virkaa toimittaa vuosimallin 2005, 2.5TDI V6 BDH-moottorilla.
Autossa Turbotecin softa.
Edit.
Tässä muutama logi tuosta tämän hetkisestä toiminnasta.
Kiihdytys paikoiltaan
Ajelua pintakaasulla
Ajelua korkeilla kierroksilla
Pari kiihdystä 3. vaihteella pintakaasulta
Täyskaasu kiihdytys nelosella
Täyskaasu kiihdytys vitosella
Eli ongelmana oli aavistuksen heikko alavääntö passatissa.
Selvis sitten toisen remontin yhteydessä että joku Hans Lederhosen oli käynyt säätelemässä ahtimen säätötankoa, ja tarkemmin tarkasteltuna myös rajoitinruuvia.
Nyt kaipaillaankin apua muutamaan polttavaan kysymykseen jotta saisin tuon säädettyä oikein.
Eli,
- Mitä pitäisi vagcomin näyttää Group 011 tyhjäkäynnillä Actual Intake Pressureksi?
- Mille tasolle pitäisi ahtojen piikittää samaa grouppia loggaamalla?
Auton virkaa toimittaa vuosimallin 2005, 2.5TDI V6 BDH-moottorilla.
Autossa Turbotecin softa.
Edit.
Tässä muutama logi tuosta tämän hetkisestä toiminnasta.
Kiihdytys paikoiltaan
Ajelua pintakaasulla
Ajelua korkeilla kierroksilla
Pari kiihdystä 3. vaihteella pintakaasulta
Täyskaasu kiihdytys nelosella
Täyskaasu kiihdytys vitosella
Comment