Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ahtimen säätäminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ahtimen säätäminen

    Nyt rupee oma järjen juoksu lyömään tyhjää.
    Eli ongelmana oli aavistuksen heikko alavääntö passatissa.
    Selvis sitten toisen remontin yhteydessä että joku Hans Lederhosen oli käynyt säätelemässä ahtimen säätötankoa, ja tarkemmin tarkasteltuna myös rajoitinruuvia.

    Nyt kaipaillaankin apua muutamaan polttavaan kysymykseen jotta saisin tuon säädettyä oikein.

    Eli,

    - Mitä pitäisi vagcomin näyttää Group 011 tyhjäkäynnillä Actual Intake Pressureksi?
    - Mille tasolle pitäisi ahtojen piikittää samaa grouppia loggaamalla?

    Auton virkaa toimittaa vuosimallin 2005, 2.5TDI V6 BDH-moottorilla.
    Autossa Turbotecin softa.

    Edit.

    Tässä muutama logi tuosta tämän hetkisestä toiminnasta.

    Kiihdytys paikoiltaan
    Ajelua pintakaasulla
    Ajelua korkeilla kierroksilla
    Pari kiihdystä 3. vaihteella pintakaasulta
    Täyskaasu kiihdytys nelosella
    Täyskaasu kiihdytys vitosella

    #2
    Softa parametreja tuntematta on aika mahdoton sanoa, mihin ahtojen pitäisi piikata. Tyhjäkäynnillä imusarjassa luulisi vallitsevan sama paine kuin ympäristössäkin, eli paine riippuu vallitsevasta ilman paineesta. Normaalisti 1000 mbar +/- joitain kymppejä.

    Comment

    Working...
    X