Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Webaston hehku?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Webaston hehku?

Eli kyseessä on malli thermo top C jos olis hehku tullu tiensä päähän.
    Kysymys kuuluukin että mistähän kyseisen hehkun saisi edes siedettävään hintaan?

Varaosaliikkeestä tulee palopesän kera aina ja hintaa jää n.210?

Tulppa on vaihdettavissa myös erikseen mutta saako sitä ja mistä ja mihin hintaan?

Eipä taida mistään uutta saada irrallaan.

Mulla saattaisi olla yksi ehjä käytetty, niitä on sitten kahdella eri kiinnityksellä.

Comment

Toi hehku on tuollanen neliön muotonen? Ja se tarvike oli nyt sit täysin erilainen...

Mitenkäs saako kerhon varaosakanavan kautta halvemmalla?
      Mitä Jani pyydät sillä?

Comment

Sorry, tämä asia vähän unohtui. 20 euroa posteineen jos on tuollainen:

Comment

Lisäksi ehkä hyödyllinen tieto: Webaston varaosakanavien kautta ei tosiaan saa enää pelkkää hehkua, mutta mm. VW-varaosana (ja monen muunkin automerkin varaosatiskiltä) hehkua saa edelleen irralleen. Muistelisin että alle 70 euroa tms.

Webasto ei itse myy enää pelkkää hehkua syystä, että kun poltin on kerran irti ja käsissä niin yleensä hehkun pimetessä on palopesäkin jo "vaihtokunnossa". No tosiasiassa riittää sen huolellinen putsaus karstasta mutta eihän nykyään mitään enää huolleta, vaihdetaan vaan...

Comment

Laita Jouko nimikenumeroita jos on faktatietoa. Olen edelleen siinä uskossa ettei tuota kuvassa esiintyvää mallia saa mistään irrallaan, vanhempaa kyllä.

Comment

Minä puhun siis Thermo Top C:n hehkusta jolta tuo kuvankin hehku mun silmään näyttää. Sille VW:n varaosanumero on 7L0 963 319 ja erikseen vielä A-malli joka on ymmärtääkseni uudemman malliselle palopesälle. Mä taisin saada vanhemmalle palopesälle uudemman mallin hehkun (jossa ei ollut tuota posliinista rengasta) mutta kyllä se lukittui ihan ok paikoilleen vanhempaankin.

ETKA:n mukaan varaosahinta hehkulle olisi Saksan VW:n tiskillä 44 euroa - täällä kotisuomessa kuljetuskustannusten vuoksi varmaan vähäsen enempi :-)

Jouko

Comment

Kiitti, ttc:n hehkuhan tuo on. Pitää käydä tiskillä joskus ihmettelemässä.

edit. taitaa saksan hintakin alveineen olla lähempänä 80€ tuolle A-päätteiselle
                Viimeksi muokannut TDIq; 17.12.2009, 20:03.

Comment

Miulle ei kyllä tarjottu pelkkää hehkua vaan tuli kokonaisena palopesän kera... Että mitä V...UA?!? Enkä usko että kusetusta on kun ihan on tuttu immeinen tiskillä...

Comment

Working...
                  X