Ongelmatapaus, -92 100 AAT koneella. Muuten toimii loistavasti, mutta lämpimälläkin koneella käy aina käynnistyksen jälkeen ~5-10min korotettua tyhjäkäyntiä, jonka jälkeen laskee normaaliin.
Vag comilla tutkittu, mutta ainoa asia mitä näki, oli pumpun ajoitus, joka oli kohdillaan. Muuten mikään grouppi ei antanut arvoja, mitä lie mätää oli (käytössä tällä kertaa orig hex-can kaapeli).
Mites näissä on toteutettu tyhjäkäynnin säätö? Mikä anturi voisi häiriköidä, onkos näissä aatu koneissa myös multivika anturi? Jos kone luulee aina startin jälkeen, että on kylymä ja antaa enemmän kierroksia.
Auto pitäisi leimata ennen maanantaina, tai maanantain aikana. Katsoo nyt mitä inssi sanoo, eipä tuo paha vika pitäisi olla. Onko syy hylsyyn, jos käy ~1000rpm tyhjää? Eikä normaalia 800. Paikalle voi toki ajaa, jolloin tyhjäkäynti jo normaalia, mutta käynnistyksen tekee kuitenkin, jonka jälkeen kierrokset taas pomppaa.
Vag comilla tutkittu, mutta ainoa asia mitä näki, oli pumpun ajoitus, joka oli kohdillaan. Muuten mikään grouppi ei antanut arvoja, mitä lie mätää oli (käytössä tällä kertaa orig hex-can kaapeli).
Mites näissä on toteutettu tyhjäkäynnin säätö? Mikä anturi voisi häiriköidä, onkos näissä aatu koneissa myös multivika anturi? Jos kone luulee aina startin jälkeen, että on kylymä ja antaa enemmän kierroksia.
Auto pitäisi leimata ennen maanantaina, tai maanantain aikana. Katsoo nyt mitä inssi sanoo, eipä tuo paha vika pitäisi olla. Onko syy hylsyyn, jos käy ~1000rpm tyhjää? Eikä normaalia 800. Paikalle voi toki ajaa, jolloin tyhjäkäynti jo normaalia, mutta käynnistyksen tekee kuitenkin, jonka jälkeen kierrokset taas pomppaa.
Comment