Elikkäs suodattimen vaihto olis edes ja tuli mieleen jos tuonne sovittais vapaammin virtaavaa mallia olevan suodattimen.. Onko järkee vai ei? :D Ilmamassa-anturit kuulemma aiheuttaa ongelmia noissa vapaavirtaus suodattimien kanssa... Jos sinne nyt tulee semmonen hommattua niin ei kenelläkään olisi vinkkiä mistä semmosen hyvän ja oikeasti toimivan tonne sais?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vapaavirtaussuodatinta 1z tdi kasikymppiin...?
Collapse
X
-
Vieras
-
Ei ainakaan ihan heti ens'mäisenä.
Vakio suodatin alkaa olla tukkeena vasta tehojen tuplauksen jälkeen, jos vielä silloinkaan, ja suodattaa paremmin. Säästä ne vaparirahat vaikka isompiin suuttimiin, niistä on kertaheitolla enemmän iloa.
Comment
-
Tuollaisen vaparin huolto väli on todella lyhyt johtuen pienestä pinta-alasta.
Linkitetäämpä vielä kertaalleen... http://s2.photobucket.com/albums/y15/putkone/Vapari/
Comment
-
Jep, vapaavirtaussuodattimella ei saa kuin vittumaisen metelin. Sen sijaan orkkissuodatin kannattaa vaihtaa säännöllisesti niin pysyy tehot tallessa. Virityshommat kannattaa tosiaan aloittaa vaikka suuttimien vaihdolla, EVRY-modilla tai pakoputkiston suurentamisella.
Comment
-
Joo ei mitään filtterivirityksiä ekana.
Esim AEL suuttimet (Kärkiä pitäs olla vielä mullakin) ja ehkä bleedi, jotta saadaa turbo rikottua aiemmin ;)
Siinä on jo sellanen suht edullinen piristys.
Sitten on Hammermodi, joka ei maksa mitään, mutta jolla ei myös saada kauhian paljoa aikaseksi. Savutusta lähinnä pienemmälle.
Tai sitten "viriboksi" jolla saadaan kyllä lisää potkua.
Mulla oli AEL:n suuttimien kaverina "boksi" ja savua piisas kyllä. Itseasiassa niin paljon, että alko tukehtua vakiokaluilla.
Mutta nämä kaikki on kuitenkin ns purkkavirejä ja oikeasti kannattaa softaan koskea jos muuttaa kaluja enemmän.
Comment
Comment