Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1,9 Tdi 1Z:n veto pois!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Venttiilissä voi toki olla sähköstä vikaa mutta vanhemmiten muoviset letkulähdöt haurastuu yhtälailla kuin letkutkin. Pahimmoillaan N75 murentunut käsiin kun on mennyt letkuja tutkimaan ja heiluttelemaan... Uusi ei montaa kymppiä maksa, melkein kannattaa varuilta vaihtaa siinä samalla kun ne kaikki pikkuletkutkin. Säästyy monelta haamuvialta.
    Tietysti kannattaa vagcomilla katella MAFfin ja muiden asioiden toiminta sitten jos ja kun siihen tilaisuus tarjoutuu.

    Comment


      #32
      Taidanpa ootella jonkin aikaa. Ruiskupumpun laakeri alkoi rahista, huomasin vasta tänää. Lienee parasta viedä laitettavaksi asiantuntevalle dieselkorjaamolle, jossa samalla vaihtoon nuo hapertuneet letkut yms...

      Comment


        #33
        Alipaineletkut uusittu, ahtovuoto korjattu, vikakoodit luettu ja nollattu. Käy ja kukkuu suht normaalisti, saa nähä kuinka pitkään.

        Comment


          #34
          No, eipä se ilo kauan kestänyt. Vikakoodit esille.

          Ennen alipaineletkujen vaihtoa sekä ahtovuodon korjausta:
          -65535 - Engine Control Unit (ECU) Defective memory circuits
          -00575 - Intake Manifold Pressure
          -00519 - Intake Manifold Pressure Sensor

          Jälkeen nollauksen, alipaineletkujen vaihdon sekä ahtovuodon korjauksen:
          -00575 - Intake Manifold Pressure
          -00519 - Intake Manifold Pressure Sensor

          Anturivika? N75 ja MAF vaihtoon??

          Comment

          Working...
          X