Tervehdys kaikille!
Nyt tuli uusi brobleeeema tänään vastaan, kun kaverin kanssa otettiin päivällä koko putkisto alas autosta, ja stekattiin "katit" tai miksi nyt niitä haluaa dieselissä kutsua, (samapa tuo kaiketi tiedätte mitä asialla tarkoitan) niin vasemmalle haarautuvassa "katissa" huomattiin tukkeuma, ja niin paha että kaikki sen "sisäkalut" oli tuhoutunut muusiksi...
Kyllä oli tosi pahasti menny että, varmasti oli vaikuttanut liikkumiseen, ja sitä kautta auton suorituskykyyn heikentävästi.
Ps. Samalla huomattiin turbon lähdöltä yhdistävässä kumissa repeymä, joka yhdistää turbon sekä alumiinisen ahtopaineputken. Korjattiin sekin vika samalla, asentamalla tilalle silikoniletkun palanen tilalle. :) Nyt pysyy paineet paremmin siellä, missä ne kuuluukin olla/mennä. :D
Eli kysymys kuuluu, pääseekö autoni päästöistä läpi kunnialla, ilman näitä "pakokaasun kiusaajia"?!?
Kysyin eräältä tutulta ammattikorjaajalta, joka sanoi että joskus on päässyt läpi, mutta suositteli jättämään sen toisen ehjän "katin" sinne. Eli toisesta ainakin tulee "lailliset arvot" ja toisesta putkesta ei.
Tietty kun joudun huollon jälkeen katsastamaan autoni, käyn ennen katsastusta hakemassa tutulta kaverilta päästölapun mittauttamalla auton "molemmat pakoputket", ja voisi samalla mitauttaa sekä vasemman ja oikean puolen, ja siten pystyn vertaamaan ihan oikeilla dokumenteilla tuloksia keskenään.
Kertokaa omia mielipiteitä, ja ennen kaikkea omia kokemuksia. :)
Kiitos vastauksista etukäteen!
Nyt tuli uusi brobleeeema tänään vastaan, kun kaverin kanssa otettiin päivällä koko putkisto alas autosta, ja stekattiin "katit" tai miksi nyt niitä haluaa dieselissä kutsua, (samapa tuo kaiketi tiedätte mitä asialla tarkoitan) niin vasemmalle haarautuvassa "katissa" huomattiin tukkeuma, ja niin paha että kaikki sen "sisäkalut" oli tuhoutunut muusiksi...
Kyllä oli tosi pahasti menny että, varmasti oli vaikuttanut liikkumiseen, ja sitä kautta auton suorituskykyyn heikentävästi.
Ps. Samalla huomattiin turbon lähdöltä yhdistävässä kumissa repeymä, joka yhdistää turbon sekä alumiinisen ahtopaineputken. Korjattiin sekin vika samalla, asentamalla tilalle silikoniletkun palanen tilalle. :) Nyt pysyy paineet paremmin siellä, missä ne kuuluukin olla/mennä. :D
Eli kysymys kuuluu, pääseekö autoni päästöistä läpi kunnialla, ilman näitä "pakokaasun kiusaajia"?!?
Kysyin eräältä tutulta ammattikorjaajalta, joka sanoi että joskus on päässyt läpi, mutta suositteli jättämään sen toisen ehjän "katin" sinne. Eli toisesta ainakin tulee "lailliset arvot" ja toisesta putkesta ei.
Tietty kun joudun huollon jälkeen katsastamaan autoni, käyn ennen katsastusta hakemassa tutulta kaverilta päästölapun mittauttamalla auton "molemmat pakoputket", ja voisi samalla mitauttaa sekä vasemman ja oikean puolen, ja siten pystyn vertaamaan ihan oikeilla dokumenteilla tuloksia keskenään.
Kertokaa omia mielipiteitä, ja ennen kaikkea omia kokemuksia. :)
Kiitos vastauksista etukäteen!
Comment