Tuli hommattua tuollainen AMF-koneella varustettu penninvenyttäjä. Mielessä nyt alkuun softapäivitys, käyttöautoksihan tuo tuli hommattua. Softalla perusluvut n. 100hv/250nm taitaa olla turvallisissa rajoissa vakioahtimella. Takaraivossa kuitenkin kummittelee jossain vaiheessa pienimuotoinen lisävoiman haku. Sinälläänhän tuo tonnin koppi liikkuu noillakin lukemilla ihan kohtuudella käyttöpeliksi.
Kokemuksia täällä varmasti koneesta melko heikonlaisesti, mutta eipähän tuo mitään maksa kysyä. A2:n ATL:ssä olisi hieman isompi ahdin/pakosarja -combo, ja ilmeisesti britit ovat istuttaneet kaveriksi 150hv 1.9 PD:n suuttimia. Onko kytkimen ja voimansiirron kestosta kokemuksia? ATL perussoftauksella antaa noin 120hv/290nm. Mitä muuta ahdinpäivityksessä olisi hyvä vaihtaa?
Homma vielä suunnittelun asteella, ja varmaan pysyykin ainakin talven yli. Kokemuksia silti kaivataan.
Kokemuksia täällä varmasti koneesta melko heikonlaisesti, mutta eipähän tuo mitään maksa kysyä. A2:n ATL:ssä olisi hieman isompi ahdin/pakosarja -combo, ja ilmeisesti britit ovat istuttaneet kaveriksi 150hv 1.9 PD:n suuttimia. Onko kytkimen ja voimansiirron kestosta kokemuksia? ATL perussoftauksella antaa noin 120hv/290nm. Mitä muuta ahdinpäivityksessä olisi hyvä vaihtaa?
Homma vielä suunnittelun asteella, ja varmaan pysyykin ainakin talven yli. Kokemuksia silti kaivataan.
Comment