Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1zetaan lisää voimia?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

1zetaan lisää voimia?

Elikkäs seuraavaa kyselisin;
    Mistä kannattais alottaa ottamaan lisäheppoja 1z koneeseen?
    Minkälaista suutinta kannattais vaihtaa? ( Racet? )
    Yms. Vinkkejä otetaan vastaan... :D

Ffp:ltä löytyy varmasti 1Z:n toimivia virivinkkejä. Miksei täältäkin, kun laittaa hakuun 1,9 ja jotain virityksen tapaista.

Riippuu tavoitteista, mutta jos Voimaa haluaa, vaihtuu turbo, suuttimet, putkisto, nestepää pumppuun, IC ja imuputket, jne.. ja viimeiseksi softa.

Comment

Miten paljon heppoja halutaan?
      Suht pitkälle pääsee jo AEL-suuttimilla, mutta toki suuremmat aina on tarpeen jos 200hp:tä halutaan tavotella.

Ja jos lähtee 1Z:aa virittämään, kannattaa miettiä sen muuttamista VNT:lle. AFN:stä Boksi. Jotain juttua oli, että uudemmat 1Z boksit olisi periaatteessa samoja kuin AFN mutta eri softalla (Hukkaporttiturbolle tehty)

Comment

Mitkäs mahtaa olla tehotavoitteet?

Comment

AHU:n boksi on muutettavissa, 1Z:n boksit on kaikki ollu sellaisia muovi kuorisia mitä oon nähny ja niihin muutos on hankalampi....

Comment

"AHU:n boksi on muutettavissa, 1Z:n boksit on kaikki ollu sellaisia muovi kuorisia mitä oon nähny ja niihin muutos on hankalampi...."

- Mulla on -96 Passatissa alukuorinen boxi; Oli 1Z koneella, nyt vaihdettu piirit ja päivitetty/ohjelmoitu AFN:lle. Ja toimii...

Comment

No eipä ole tullut tuollaistaan vastaan, mutta alukuorisiin muutos onnistuu.

Comment

Working...
              X