Yritin tuossa selailla vanhoja juttuja, mutta en oikein löytänyt täsmälleen tällaista tapausta.
Eli tyhjäkäyntiä käy nätisti. Kaasua kun alkaa lisään niin about välillä 1200- 1800rpm kone ravistaa ja tärisee selkeesti. Toistuu sekä paikallaan, että ajossa, pikkuvaihteilla ainakin (6v-manuaali). Tehot ei mitenkään katoa tuolla alueella, häiritsee vain hieman tuo tärinä.
Koneessa on nyt uutta ruiskupumppu, suutinkärjet, nokka-akselit hilppeineen, jakopään hihnat ja osat, niistä ei pitäisi johtua. Vagcomillakin olen kyttäillyt, että arvot ja asetukset näyttäis olevan kohdillaan. Satunnaista vikakoodia Intake Air Temp Sensor (G42):sta tulee toisinaan.
Olisko vinkkiä mikä perhana täristää?
Voiko 2-massa vauhtipyörä tehdä tällaista?
Eli tyhjäkäyntiä käy nätisti. Kaasua kun alkaa lisään niin about välillä 1200- 1800rpm kone ravistaa ja tärisee selkeesti. Toistuu sekä paikallaan, että ajossa, pikkuvaihteilla ainakin (6v-manuaali). Tehot ei mitenkään katoa tuolla alueella, häiritsee vain hieman tuo tärinä.
Koneessa on nyt uutta ruiskupumppu, suutinkärjet, nokka-akselit hilppeineen, jakopään hihnat ja osat, niistä ei pitäisi johtua. Vagcomillakin olen kyttäillyt, että arvot ja asetukset näyttäis olevan kohdillaan. Satunnaista vikakoodia Intake Air Temp Sensor (G42):sta tulee toisinaan.
Olisko vinkkiä mikä perhana täristää?
Voiko 2-massa vauhtipyörä tehdä tällaista?
Comment