Auto on A6 -00 2.5tdi AKN-koneella. Tehot hävis, toimi ihan normaalisti ja kunnes ajettiin parkkiin, seuraavan käynnistyksen jälkee tehot oli hävinnyt. Vikakoodit luettii Automarkulla, siel ne sano vaan et turha niitä nollata on, parin viikon päästä olis huoltoaika, tutkitaan se sillon. Oireet autos on nyte sellaset et ei kiihdy, kulutusmittari näyttää 110km/h ajos alimmillaa 3.7l/100km ja sillon tällön tukehtuu kiihdytyksen aikana. Ajattelin nyt ensin täältä kysellä, josko jollaki muulla on ollut samanlaisii oireita, ettei tarttis viedä sitä prkleen kalliiseen huoltoon "turhan takia".
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 tehot hävis
Collapse
X
-
Numeroit en saanut, mut selitykset: Ruiskutuksen säätöraja ylitetty, imuputken painesäätöraja alitettu ja laturiliittimen DF kuormitussingaali virheellinen. Se niiku eniten ihmetyttää et se oli sammutuksen ja käynnistyksen välis heittäny vikatilan päälle. Että meniskö se pelkäl nollauksella?
Comment
-
Kannattasko ruiskupumpun ajotus ihan ensimmäitteeks tarkastaa, vai mitä sanoo audistit? Automarkulla tais sanoo et jakohihna sitä pyörittäis, mut eikös sil ihan oma remmi taida olla? Autodatasta otin kyl sellasseen tarkastuslistan, mistä tehon puute vois johtua. Jos sen vaik ensin kävis lävitte.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja datman Näytä viestiAuto on A6 -00 2.5tdi AKN-koneella. Tehot hävis, toimi ihan normaalisti ja kunnes ajettiin parkkiin, seuraavan käynnistyksen jälkee tehot oli hävinnyt. Vikakoodit luettii Automarkulla, siel ne sano vaan et turha niitä nollata on, parin viikon päästä olis huoltoaika, tutkitaan se sillon. Oireet autos on nyte sellaset et ei kiihdy, kulutusmittari näyttää 110km/h ajos alimmillaa 3.7l/100km ja sillon tällön tukehtuu kiihdytyksen aikana. Ajattelin nyt ensin täältä kysellä, josko jollaki muulla on ollut samanlaisii oireita, ettei tarttis viedä sitä prkleen kalliiseen huoltoon "turhan takia".
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tyrija Näytä viestisiis mitä toi kulutus 110km/h ???? ja kuinka h....tissä tolla pääsee 3,7 l/100km Vapaapudotuksessako ? Minulla kaupunkiajossa kulutus n.11L/100km
Comment
-
Nollaamisella näkis ainakin, että mikä koodi siellä uusii, jos uusii.
Ei se mitään riko vaikka nollaa, mutta tuo ruiskutuksen vikakoodi vois viitata ennakoihin?
Olis englanniksi vikakoodit niin vois arvailla paremmin. Tai numerotkin.
Voihan se pumppukin olla ottanu itteensä, mikä ei ole kovin poikkeuksellista noissa.
Comment
-
Mitä jos kokeilisit ?
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=78000
jos viikonloppuna ei löydy vac-comia tai parempaa (boshc)
Comment
-
Eipä auttanut akunkengän irrotus... Mites noi ahtopaineet, kuinka korkeelle ne pitäs nousta paikalla ollessa kun kierroksia antaa? Siinä imusarja/ahtoputki liitoksessa on tulpattu reikä, avasin sen ja tukin sitten sormella, ei pihaustakaa ku kierroksia anto. (Tiedän, ei se välttämät paikalla ollessaan ahda). Ja sit toi hukkaportin kello, vnt vai mikä se oli, ku siitä lähtee se letku siihen n75 venttiilii ja siihe puhaltaa, pitäskö sen päästää ilmaa läpi se kello, vai tartteeko painet olla tarpeeks et hukkaportti alkaa liikkumaan?
Comment
-
Mites noi ahtopaineet, kuinka korkeelle ne pitäs nousta paikalla ollessa kun kierroksia antaa?
PS. Meitin firmassa (DatMan) tavattu kirjoittaa erisnimet isoilla, ei palkoja kiitos.
Comment
-
sigussasi kaikki kirjoitetaan pienillä. kuten pitääkin. satun toimimaan ja olemaan osakkaana yrityksessä nimeltä datman. sori opastuksesta.
edit. ammatinkin, oikeastaan pätevyyden tiesit
Comment
Comment