Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

miten korjata öljypohja

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• miten korjata öljypohja

miten ois järkevin korjata öljypohja???. On meinaan pienen pieni reikä pohjas öljypropun vieres

Peltistä voinee ihan hitsata. Alumiiniäkin voi hitsata, mutta en tiedä kestääkö se.

Miten sinne reikä on tullut?

Comment

oli kaveril auto lainas ja sil oli ilmeisesti ottanu pihallansa johonki kiveen hiukan kii.

Comment

Kyllä alumiinisenkin voi hitsata, ja kestää kun tehdään oikein.

Comment

Itse olen mersujen (W124) pohjia korjannut tyyliin ostanut kemiallista metallia, leikannut olut tai muusta juomatölkistä sopivan palasen karhentanut pohjan pinnan tököttiä siihen ja tölkin palanen päälle ja ei ole pettänyt
          esim biltemassa myydään tätä.

Comment

mun audissa oli myöskin käytetty "vanhaa" kikkaa, eli kemiallistametallia pohjaa. Tosin jouduin ottamaan pohjan irti ja hitsuuttelemaan sen kunnolla kun oli pohja märkänä koko ajan. Eli ei ollut onnistunut se homma....
            Viimeksi muokannut Metsässä; 16.8.2009, 18:16. Perustelu: kirotuksien korjaamista

Comment

ottaisin öljyt pois koneesta..ja sinolilla tms.puhdistaisin alueen hyvin ja sitten kemiallista metallia,antaa kuivua hyvin..tulee samalla öljyn vaihto..=))

Comment

Hitsaamalla.

Comment

Certaniumilla, helppoa ja kestävää.
                  http://www.certanium.fi/certanium/

Comment

Working...
                  X