Onko tietoa mikä on "normaali" lämpölukema / toleranssi 3.0 TDI koneen sisääntulevan ilman lämmölle.
VAG-COMilla löytyy arvo: Intake air temperature (PID A - 015)
Lämpimänä päivänä (+25C) tasaisessa matka-ajossa 80-100 km/h lukema pyörii +30C tienoilla, koneen kuormitus maltillinen ja ajoviima jäähdyttää.
Reipas täyskaasukiihdytys nostaa lukeman hetkellisesti +60C tasolle, josta lukema tasoittuu minuutissa sitten taas +30C tasolle, kun kaasua vähennetään.
Käykö kone liian kuumana kuormituksen alla?
VAG-COMilla löytyy arvo: Intake air temperature (PID A - 015)
Lämpimänä päivänä (+25C) tasaisessa matka-ajossa 80-100 km/h lukema pyörii +30C tienoilla, koneen kuormitus maltillinen ja ajoviima jäähdyttää.
Reipas täyskaasukiihdytys nostaa lukeman hetkellisesti +60C tasolle, josta lukema tasoittuu minuutissa sitten taas +30C tasolle, kun kaasua vähennetään.
Käykö kone liian kuumana kuormituksen alla?
Comment