Pari viikkoa sitten olin emäntää töistä hakemassa, kun matkan teko tyssäs Audilla semmoiseen äänekkääseen napsahdukseen. Tutkittiin asiaa ja hutkittiin. Testerillä näytti dieselipumppu. No se on nyt sitten vaihdettu vag huollossa, mutta eipäs Audi pyörikkään kuin 5 sylinterillä normaalin 6 sijasta. 5 sylinteri ei kuulemma syty, ja pumppu työntää soppaa enemmän sen korjaamiseksi.
Tyrkäsivät reilun 1500? laskun näppiin, ja ajeleppa sillä. Savutti niin perkeleesti ja pysy just ja just käynnissä. Päätin jättää auton huoltaliikkeen pihaan. Ajoin kuorma-autolla 200 km autoa hakemaan . Asteen verran vitutti. Joku kesäpoika, suviuuno, märkäkorva ajatteli että nokat on menny. Se oli kuulemma kerran semmoista talossa korjattu. (jokainen korjaaja kertoo samaa tarinaa omanaan) Siihen tokaisin että kaikki tyyppiviat tuli sitten kertaheitolla autoon. Ilman ennakkoon varoittamista. Nokat katsottu 200 tkm kohdalla merkkiliikkeen toimesta.
Voiko se nyt kerralla hajota ilman mitään merkkejä? Palamaton polttoaine haisi joskus aikaisisemmin pakokaasusta, joka kuulemma pumppuun viittaa.
Onko tässä nyt voinut käydä jotain muuta ....? Vinkkejä te Audi nerot ja moottorivelhot.
Tyrkäsivät reilun 1500? laskun näppiin, ja ajeleppa sillä. Savutti niin perkeleesti ja pysy just ja just käynnissä. Päätin jättää auton huoltaliikkeen pihaan. Ajoin kuorma-autolla 200 km autoa hakemaan . Asteen verran vitutti. Joku kesäpoika, suviuuno, märkäkorva ajatteli että nokat on menny. Se oli kuulemma kerran semmoista talossa korjattu. (jokainen korjaaja kertoo samaa tarinaa omanaan) Siihen tokaisin että kaikki tyyppiviat tuli sitten kertaheitolla autoon. Ilman ennakkoon varoittamista. Nokat katsottu 200 tkm kohdalla merkkiliikkeen toimesta.
Voiko se nyt kerralla hajota ilman mitään merkkejä? Palamaton polttoaine haisi joskus aikaisisemmin pakokaasusta, joka kuulemma pumppuun viittaa.
Onko tässä nyt voinut käydä jotain muuta ....? Vinkkejä te Audi nerot ja moottorivelhot.
Comment