Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

VP44-pumpun korjaus Suomessa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • VP44-pumpun korjaus Suomessa?

    VP44:ssa EDC sanoo tunnetusti sopimuksen irti vähän väliä, ja itse pumppu on useimmiten täysin kunnossa.

    Tietääkö kukaan missä saisi EDC:n korjattua/vaihdettua Suomessa? Saksassa ja Britanniassa tällaista palvelua tarjoaa moni yritys, mutta kun ei haluaisi lähettää kalliita osia ulkomaille.

    Tai onko jollakin kokemusta esim. tästä yrityksestä?

    http://www.dieselpumprepairs.com/

    Onko luotettava?

  • #2
    Registrant:
    Contactprivacy.com
    96 Mowat Ave
    Toronto, ON M6K 3M1
    CA

    Domain name: DIESELPUMPREPAIRS.COM

    Administrative Contact:
    contactprivacy.com,
    96 Mowat Ave
    Toronto, ON M6K 3M1
    CA
    +1.4165385457
    Technical Contact:
    contactprivacy.com,
    96 Mowat Ave
    Toronto, ON M6K 3M1
    CA
    +1.4165385457

    Registration Service Provider:
    Fasthosts Internet Limited,
    +44.8708883600
    +44.8708883760 (fax)
    http://www.Fasthosts.co.uk

    Registrar of Record: TUCOWS, INC.
    Record last updated on 27-Feb-2009.
    Record expires on 27-Feb-2011.
    Record created on 27-Feb-2009.

    Registrar Domain Name Help Center:
    http://domainhelp.tucows.com

    Domain servers in listed order:
    NS3.LIVEDNS.CO.UK
    NS1.LIVEDNS.CO.UK
    NS2.LIVEDNS.CO.UK

    Domain status: clientTransferProhibited
    clientUpdateProhibited

    This domain's privacy is protected by contactprivacy.com. To reach the domain contacts, please
    go to http://www.contactprivacy.com and follow the instructions.
    27.2.2009 Ilmestyny sivut nettiin, että ei varmaan ole paljon vielä kokemuksia lafkasta.

    Comment


    • #3
      Onko muista vastaavista korjauspalveluista kokemusta, Suomessa tai sitten ulkomailla? Korjausta tarjoavia yrityksiähän löytyy paljon, mutta kun ei tiedä ovatko luotettavia.

      Comment


        #4
        OCF:n puolella jengilla on projekti menossa, mis tutkitaan parempien komponenttien
        siirtämistä tuohon pumppuun. Eihän siin ole tietenkään ideaa pistää yhtä heikko-
        laatuinen komponentti vanhan tilalle.

        Comment


          #5
          Tää www.bba-reman.com ainakin toimii.

          Comment


          • #6
            Joensuun Dieselhuolto

            Ainakin mun VP44 korjasi Joensuun Dieselhuolto suhteellisen nopeesti. Korjaus maksoi 1150 ? mutta kaikki kuluva on vaihdettu, ja takuu 12 kk pumpulle. Sitten on se Turun Dieselhuolto Häkkinen. Oon löytänyt käytettyjä Saksasta halvimmillaan 360 ?. Käytettyä kun ei taida yli 100 tkm ajettua kannattaa laittaa, jos meinaa ite vielä autolla ajella pitempäänkin.

            Comment


            • #7
              asd häkkinen, turku.

              Comment


                #8
                Vaasassa vois kysyä siitä VLP:n vierestä löytyvästä koneistamosta. Viddu sielläkin on käyny lukemattomia kertoja, mutta nimi ei tule nyt mieleen.
                Edit: Tulipaha se mieleen, Isokangas.
                Viimeksi muokannut Puuhapete; 14.7.2009, 13:11.

                Comment


                • #9
                  Tammer Diesel on tuon oman korjannut edellisen omistajan aikana.

                  Comment


                  • #10
                    PR-Diesel Ky, Rovaniemi.

                    Comment


                    • #11
                      Tuhannet kiitokset vinkeistä!

                      Comment


                      • #12
                        Korjailen noita aivolaatikoita ja jos joku Audin omistaja haluaa, teen aivolaatikon testikorjauksen ilmaiseksi, kunhan ottaa yheyttä.

                        Tilalle tulee kestävämpää osaa.

                        Ja kyllähän tuolla ocf:llä on asiaa tullut paljon puitua. :)

                        Comment


                        • #13
                          http://sercaphuoltopalvelut.com/vp44.html

                          Tuolla huoltaavat näköjään 195e tuon aivolaatikon!
                          Ei kyl toinne lähetellä mihinkään saksaan enää.

                          Comment


                          • #14
                            Pumppu sökö. Voi p#%X#... Pikainen soittokierros kertoi, että tuo Serca-huoltopalvelu ei tee juuri nyt korjauksia, kun ei ole kuulemma löytynyt luotettavia varaosia. Ollut ongelmia komponenttien kanssa. Laakkosen uus 2016 eur ja Häkkisellä korjaus 970 eur. Bosch huolto sanoi vaihtopumpun maksavan 1700, mutta etsii halvempaa. Onko jotain viime hetken vinkkejä ? Ei olis aikaa viikkoa pitempään odotella. Niin se Bosch-kaveri sanoi, että joku hihna oli hypännyt pois paikaltaan ja kun sen laittoi ja hieman pyöräytti, niin kävi, mutta pummppu piti helinää...

                            Comment


                              #15
                              Jos on tää perusvika, niin myös http://www.vp44diesel.de/ palvelee.
                              Tuntuu tuo pumppu sirisevän, ettei sekoita siihen tota helinää?

                              Comment


                                #16
                                Täällä:

                                http://stores.ebay.de/Selman-Motoren...0Q2em14?_pgn=4

                                myöskin VP44-pumppuja tarjolla.

                                Comment


                                • #17
                                  Tarkennus tuohon diagnoosiin by Bosch : pumpun hihna oli katkennut eli arvelivat sen lyöneen täysin jumiin. Eivät siis vaihtaneeta hihnaa ja käyttäneet konetta, mutta pumppu pyöri käsin ja silloin "helisi". Pumppu lähtee Häkkiselle ja lupasivat päivässä parissa valmiiksi. Nyt kun nokkakepit on vaihdettu ja pumppu kohta uusittu, niin pitäs löytyä joku kohde, jota odottaa seuraavaks - turbo ? ;) (ei kyllä naurata)

                                  Comment


                                  • #18
                                    mutta pumppu pyöri käsin ja silloin "helisi"
                                    Eikös tuo ole ihan normaalia, tietty riippuu siitä kuinka paljon helisee.

                                    Comment


                                    • #19
                                      En tietenkään vapaaehtoisesti vaihda ehjää, mutta mikä mahtaa katkaista ko. hihnan. Pumppu on juuri siinä haarukassa, jossa ne kuulemma keskimäärin hajoo eli 250 tkm.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Tuleeko pumpusta aina sama vikakoodi kun se särkyy, oli vika ohjain boksissa tai pumpussa? Teki nimittäin isäukon vasta 470tkm ajettu veekuus aakuus tdi tenän ja vika koodi oli: injection pump, no response from controller. Tai no communications, en tarkallen muista sanamuotoa mutta asian ymmärsin.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Itellä ei vag-konserin eikä "yleis"mallin koodinlukija antanut mitään koodia kun pumpusta meni boxi.... eli joskus se ei anna mitään koodia..

                                          Comment


                                          • #22
                                            Pumppuremppa tehty ja vähä muutakin..

                                            REF: #14, 17, 19 -viestit
                                            Audi kulkee taas n. reilun viikon odotuksen jälkeen. VP44 on korjautettu Häkkisellä Turus ja Bosch Renkomäki teki asennukset. Hinta kyllä nousi arviodusta ja aikataulu venyi, kun ilmeni, että moniurahihnan kiristin oli kuulemma hyvinkin väljä ja siis vaihdettiin samalla. Koko kustannus 1820 e. Hinta putos alkuperäisestä satasen verran, kun hieman väännettii. Pyysin Häkkisen palauttamaan vanhat osat ja asentajakin pisti näköjään vanhat remmihilut mukaa. Jotta jotain tästä "rautapuolesta" oppisi, niin otin kuvan Häkkis-pussista ja toisen remmihiluista (jos ei ole sekaisin). Joku varmaan kertoo mitä pumppupuolella on vaihdettu -"aivot" ilmeisesti ainakin. Lisäksi mukana oli se katkennut pumpun hammashihna (167 cm) ja n. 125 cm ja 240 cm moniurahihnat. Saiskohan tuosta boksista hyvän varaosan jonkun gurun avulla ?
                                            Attached Files

                                            Comment


                                              #23
                                              Näyttäisi olevan ennakonsäätimen mäntä vaihdetuissa osissa. Sen pinnassa näkyykin jo naarmuja, kunnolla kun jumittuu niin menee myös kuoret (=koko pumppu) vaihtoon.

                                              Kai noita bokseja joku korjaakin mutta ei taida toimia (ainakaan muissa pumpuissa) ilman Bosch-huollon uutta ohjelmointia.

                                              Comment


                                              • #24
                                                Eli sen remmin katkeaminen on ehkä pelastanut kuoret halkeamiselta ?

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Kuinkas pitkälle tuo vara-osanumero pitää täsmätä tuossa pumpun ohjainboxissa? Olisi vara boxi tarjolla mutta loppu-osa numerosarjasta ei vastaa nykyistä.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Osaava aivon korjaaja löytyi. Lähetin isäukon aakutosen rikkinäisen pumpunboksin mtm-huoltoon iisalmeen, parinviikon jälkeen tuli takaisin ja auto toimii taas. Hintaa koko lystille tuli n.200e. Tuolla sercapillakin tuo boksi kävi lenkin mutta eivät kuulemma korjaile noita enää kun ei ole sopivia osia.

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Älkää ny tappako ku kysyn et mikä noista pumpuista leviää? Meinaan ku siskon miehellä on nyt AKE ni osaisin vähä neuvoa sit jos/kun pumppu pamahtaa.

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Yleensä noist hajoo elektroniikasta määränsäädin.
                                                        http://www.lbm.lt/Eng/audifc.htm tuol voi tirkistellä koodeja.

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          VEGE Motorer Norden AB Lagerförs. Tuolla myydään takuukorjattuja pumppuja.

                                                          Comment


                                                            #30
                                                            Onko kukaan kysellyt mitä esim. tuollainen VP44 maksaa tuolla Sveamammalandiassa? Tuo nyt näyttää taas hyvältä että ollaan suomeen saatu aivojen korjaaja, mutta entäs jos tulee mekaanista vikaa? Löytyykö joku joka osaa myös mekaanisesti pumpun fiksata. Tuo älyosan korjaus nyt kuitenkaan ei mitään tähtitiedettä ole ja hiukan nettiä penkomalla löytyy kyllä komponentit mitkä hajoaa ja vaihtaminenkaan ei mikään mahdottomuus ole.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X