Onko kellään tullut vastaavaa ongelmaa:
Tapahtunut pari kolme kertaa vain kun loota on S-modella ja kierrokset vaihtorajalla.
--> Kick down ja tuntuu, että tehoja ei ole sellaista määrää mitä pitäisi olla (Jos autoa kenkii vain ns. puolella kaasulla, niin tuntuu, että lähtee huomattavasti paremmin, kuin Kick Downilla)
--> Alkaa hehkuvalo vilkkumaan
--> Joskus tehot häviävät ja joskus ei (vaikka hehkuvalo vilkkuu)
--> Auton sammutus ja käynnistys nollaa valon hehkuvalon vilkkumisen ja tehot palaavat, tosin tuntuu, etteivät täyteen määräänsä.
Äsken luin vikakoodit ja seuraavaa ilmeni:
1 Fault Found:
000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached
P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 111712 km
Time Indication: 0
Date: 2009.06.20
Time: 17:19:17
Freeze Frame:
RPM: 3843 /min
Torque: 444.6 Nm
Speed: 96.3 km/h
Absolute Pres.: 2499.0 mbar
Absolute Pres.: 1876.8 mbar
Mass Air / Rev.: 840.1 mg/str
Temperature: 25.2°C
------------
Nopea googlaus kertoo:
Possible Symptoms
Reduced power output
Limp mode
Possible Causes
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Turbocharger defective
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Charge Pressure Control
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check turbocharger
------------
Eli onko kellään tullut vastaavaa vikakoodia vastaan etenkin 3.0TDI:n kanssa? Toki korjaustarinat muistakin koneista tällä vikakoodilla otetaan vastaan.
Possible causes/solutions toki selventää mistä vikaa lähtisi tutkimaan, mutta itsellä ei moiseen riitä tietotaito, joten osaavaa ammattilaista tämän suhteen Tampereelta kaivattaisiin. Ehdotuksia? Laakkoselle tuota ei uskalla valohoitoon viedä. Osaakohan tuo mansen LMS hoitaa myös Audeja?
Niin ja autoa käpistelty Harisella pari vuotta sitten ja Dyno kertoi silloin seuraavaa: 315HV/715Nm --> Liekkö turbo sanonut sopimuksen irti tai turbon siivet jumissa?
Thanx kaikille jo näin etukäteen.
Tapahtunut pari kolme kertaa vain kun loota on S-modella ja kierrokset vaihtorajalla.
--> Kick down ja tuntuu, että tehoja ei ole sellaista määrää mitä pitäisi olla (Jos autoa kenkii vain ns. puolella kaasulla, niin tuntuu, että lähtee huomattavasti paremmin, kuin Kick Downilla)
--> Alkaa hehkuvalo vilkkumaan
--> Joskus tehot häviävät ja joskus ei (vaikka hehkuvalo vilkkuu)
--> Auton sammutus ja käynnistys nollaa valon hehkuvalon vilkkumisen ja tehot palaavat, tosin tuntuu, etteivät täyteen määräänsä.
Äsken luin vikakoodit ja seuraavaa ilmeni:
1 Fault Found:
000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached
P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 111712 km
Time Indication: 0
Date: 2009.06.20
Time: 17:19:17
Freeze Frame:
RPM: 3843 /min
Torque: 444.6 Nm
Speed: 96.3 km/h
Absolute Pres.: 2499.0 mbar
Absolute Pres.: 1876.8 mbar
Mass Air / Rev.: 840.1 mg/str
Temperature: 25.2°C
------------
Nopea googlaus kertoo:
Possible Symptoms
Reduced power output
Limp mode
Possible Causes
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Turbocharger defective
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Charge Pressure Control
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check turbocharger
------------
Eli onko kellään tullut vastaavaa vikakoodia vastaan etenkin 3.0TDI:n kanssa? Toki korjaustarinat muistakin koneista tällä vikakoodilla otetaan vastaan.
Possible causes/solutions toki selventää mistä vikaa lähtisi tutkimaan, mutta itsellä ei moiseen riitä tietotaito, joten osaavaa ammattilaista tämän suhteen Tampereelta kaivattaisiin. Ehdotuksia? Laakkoselle tuota ei uskalla valohoitoon viedä. Osaakohan tuo mansen LMS hoitaa myös Audeja?
Niin ja autoa käpistelty Harisella pari vuotta sitten ja Dyno kertoi silloin seuraavaa: 315HV/715Nm --> Liekkö turbo sanonut sopimuksen irti tai turbon siivet jumissa?
Thanx kaikille jo näin etukäteen.
Comment