Sikäli kun nykyisestä patongista jossain vaiheessa joutuu(pääsee) siirtymään takaisin oikeaan merkkiin, niin dieselissä lienee syytä kuitenkin pysyä. Lähinnä huomiota herättäneet nuo uudemman korin a4 ja a6 korit tuolla 3.0 tdi pannulla.
Noita näkyy olevan aika vaihtelevilla kilometreillä tarjolla ja mitä nyt pikaisesti etsiskelin, niin ei näkynyt kukaan noita haukkuvan juuri minkään suhteen. Nyt kiinnostaa lähinnä missä kilometreissä alusta yms. osat alkavat osoittaa kulumisen merkkejä? Onko tuollainen reilu 200tkm ajettu vielä luottopeli vai saako siihen alkaa suorittaa tukivarsijumppaa ja etsiä ikäviä sähkövikoja heti(no joo, eihän tämä ole eteläeurooppalainen)?
Noita näkyy olevan aika vaihtelevilla kilometreillä tarjolla ja mitä nyt pikaisesti etsiskelin, niin ei näkynyt kukaan noita haukkuvan juuri minkään suhteen. Nyt kiinnostaa lähinnä missä kilometreissä alusta yms. osat alkavat osoittaa kulumisen merkkejä? Onko tuollainen reilu 200tkm ajettu vielä luottopeli vai saako siihen alkaa suorittaa tukivarsijumppaa ja etsiä ikäviä sähkövikoja heti(no joo, eihän tämä ole eteläeurooppalainen)?
Comment