Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5:n 2.5 TDI V6 Quattro satunnainen "tukehtuminen"

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 b5:n 2.5 TDI V6 Quattro satunnainen "tukehtuminen"

    Eli tämmöstä utelisin tällä kertaa kuin että, auto toimii yleensä normaalisti mutta joskus kiihdytyksissä meinaa ns. tukehtua hetkeksi..ohitustilanteissa jää vähäksi aikaa "miettimään" ja sen jälkeen lähtee taas kuin pitääkin,joskus myös paikaltaan lähtiessä veto katoaa hetkeksi mutta palaa lähes heti takaisin..tätä ei tapahdu joka kerta mutta silti päivittäin..

    Vikakoodit on luettu eikä mitään tuntuisi olevan vialla..viikko sitten vaihdettiin ahtopaineen säätöventtiili kun oletusarvot ei kohdannut mitattuja arvoja..mutta vika ei sillä korjaantunut, ilmamassamittarikin toimii niinkuin pitääkin..nyt on käynyt mielessä josko vika olisi kaasupolkimen asennon anturissa?
    Viimeksi muokannut 8866; 25.6.2009, 13:12. Perustelu: Otsikko oikeanlaiseksi.

    #2
    Mikähän moottori tuossa A4 b5:ssa on?

    Comment


    • #3
      AFB tais olla ku kateltiin tuota säätöventtiiliä tilatessa..ja loput tiedothan näkyy tuossa vieressä..

      Comment


      • #4
        Epätodennäköistä, että olisi tuossa kaasupolkimen anturissa. Konetta tarkemmin tuntematta tarkistaisin syöttöpumppu ja vnt-toiminta.

        Comment


        • #5
          vika löyty..se oli sittenki maffi joka reistasi, kaiken lisäksi oli vielä tarvike osa ja mitä oon täältä lukenu niin muillakin on ollu ongelmia tarvikepalikoitten kanssa..alkuperänen palikka paikalleen ja taas pelittää niinku pitää..

          Comment


          • #6
            Jossei vielä ole niin kannattaa piuhan ja vag-com hankkia, ja aina välillä ajella kone kiinni piuhassa seuraillen maffin pyyntöä/actualia, lämpöjä yms. Ei ne anturit ikuisia ole...
            Maffia voi myös tekohengittää poraamalla sen takaseinään reikä.itsellä on vuoden tekohengitetty jo toiminut...

            Comment


            • #7
              Mulla kanssa AFB niiaa silloin tällöin kun painasee tasasesti ajosta hiukan rehvakkaammin kaasua..mitäs se vagcom pitäisi näyttää siitä maffista ajossa?

              Comment

              Working...
              X